طاهرزاده: امتیاز از دست دادن یعنی خودزنی

سیدجلال باید بیشتر به اوسمار کمک کند

بهنام طاهر‌زاده مهاجم اسبق پرسپولیس که به عنوان سرمربی تیم دانشجویان انتخاب شده بود از کسب مقام سومی تیم تحت هدایتش صحبت کرده و در این رابطه می‌گوید: در قلب اروپا و کشور بلژیک تیم ملی دانشجویان بازی‌های بسیار خوبی را ارائه داد و موفق شد به عنوان سومی برسد که از این حیث فکر می‌کنم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در مسابقات دانشجویان بودیم.
مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه در خصوص برد پرسپولیس مقابل هوادار نیز می‌گوید: برد بسیار باارزشی مقابل هوادار کسب کردیم تا تیم رقیب را با استرس مواجه کنیم و ۴۸ ساعت سخت را برای تیم رقیب رقم بزنیم. هر دو تیم مدعی قهرمانی در شرایط خیلی سختی قرار دارند به نوعی که امتیاز از دست دادن در این شرایط در جنگ قهرمانی برای مدعیان حکم خودزنی را دارد.
طاهر‌زاده در رابطه با دبل عیسی و موقعیت‌های زیادی که از دست رفت تأکید کرد: عیسی مهاجم گلزن و تمام‌کننده‌ای ایده‌آل است که دو گل ارزشمند زد با این حال سه فرصت گل هم از دست داد که البته این مسأله در تیم باز هم دیده شده چون شاید پرسپولیس در مجموع نود دقیقه ۸-۷ موقعیت گلزنی داشت که خیلی از این موقعیت‌ها از دست رفتند. شاید تمرکز کافی و تمرین گلزنی از مواردی است که می‌تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را برطرف سازد.
مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان در رابطه با جنگ قهرمانی دو تیم سرخابی گفت: من شخصاً فکر می‌کنم استقلال مقابل تیم فولاد و خصوصاً نساجی در قائمشهر امتیاز از دست خواهد داد از این رو شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر می‌دانم.
طاهر‌زاده در رابطه با نقش اوسمار در رابطه با تکرار قهرمانی نیز گفت: یحیی جدا از مسائل فنی در روانشناسی هم تبحر بالایی داشت و دو دستیارش مطهری و باقری هم خیلی به سرمربی وقت تیم کمک می‌کردند. در حال حاضر هم نقش بالا بردن شرایط روانی تیم از سوی اوسمار خیلی مهم است و در این بین سیدجلال خیلی می‌تواند به اوسمار در شرایط حساسی که تیمشان قرار دارد کمک کند.

جستجو
آرشیو تاریخی