بازگشت جوان مصدوم با گل

ذخیره‌های پرسپولیس از ساعت ۱۱ روز یکشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی مقابل تیم ملی جوانان به میدان رفتند که نیمه نخست این پیکار دو بر یک به پایان رسید. پرسپولیس در دقیقه ۲۸، می‌توانست به گل برسد. در این دقیقه روی محمد خدابنده‌لو خطای پنالتی اعلام شد. ضربه را سعید صادقی زد که منجر به گل نشد. سه دقیقه بعد تیم ملی جوانان روی یک ضربه ایستگاهی و با شوت مستقیم به گل رسید. پاسخ این گل، ۵ دقیقه پس از آن داده شد. در یک ضدحمله، سروش رفیعی روی پاس وحید امیری با شوتی سنگین، گل زد. گل دوم هم در دقیقه ۴۰ به ثمر رسید. 
خطا روی سعید صادقی، پرسپولیس را بیرون گوشه محوطه جریمه، صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد. ضربه ارسالی از این نقطه را علی نعمتی با ضربه سر به گل دوم پرسپولیس بدل کرد. در نیمه دوم، ویرا بازیکنان جوان‌تر را به زمین فرستاد. گل سوم را ابوالفضل بابایی روی یک ضربه پنالتی ثبت کرد. ده دقیقه بعد هم محمد خدابنده‌لو با یک شوت حساب‌شده دروازه تیم مقابل را گشود. 
علیرضا عنایت‌زاده هم که رباط صلیبی پاره کرده بود و با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و آماده‌سازی بعد از جراحی چند هفته‌ای است با تیم تمرین می‌کند بازگشت خود را با به ثمر رساندن یک گل در پی حرکتی خوب، در دقیقه ۸۲ جشن گرفت.
جستجو
آرشیو تاریخی