جهت یادآوری مدیرسابق آبی‌ها

آقای اولیایی؛ لطفاً بی خیال استقلال شوید

اخیراً کاظم اولیایی در نطقی اعلام کرده وزارت ورزش و جوانان باید به وضعیت این باشگاه رسیدگی کند. 
این اظهارات در حالی چشم‌‌ها را به سمت و سوی خود خیره کرده که استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار شد و در نهایت این وزارتخانه نیز باشگاه استقلال را به یک هلدینگ واگذار کرد.
 سهامی که هلدینگ خلیج فارس خریده ۸۵ درصد از کل سهام استقلال است. قرار شده ۱۰ درصد از سهام باقیمانده در اختیار عموم قرار بگیرد و مابقی را به پیشکسوتان و کارکنان باشگاه استقلال بدهند. 
اینکه اولیایی چه سهمی در این میان برای خود قائل است در حالی که تنها ۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به پیشکسوتان واگذار شده و حتی مشخص نیست او به عنوان پیشکسوت سهمی بگیرد، از آن دسته سؤالاتی است که مدیر سابق استقلال باید به آن خوب فکر کند و پاسخش را بیابد تا دوباره در رسانه‌ها به عنوان دایه مهربانتر از مادر ظاهر نشود.
مسئولان در وزارت ورزش و جوانان بارها اعلام کرده بودند که نباید این وزارتخانه تیمداری کند و بخش خصوصی است که باید درباره مسائل کلان این باشگاه تصمیم‌گیری کند و به همین جهت هم استقلال واگذار شد اما انگار هنوز آقای اولیایی برنمی‌تابد که باشگاه واگذار شده باشد یا اینکه هنوز با این موضوع کنار نیامده است.
به هر حال دلسوزی تا جایی قابل قبول است اما به نظر می‌رسد افرادی همچون اولیایی هنوز با ماجرای واگذاری استقلال کنار نیامده‌اند و با اظهارات نه چندان سنجیده فضای این باشگاه را به سمت تنش می‌برند و بی‌جهت برای هواداران نگرانی ایجاد می‌کنند. 
بهتراست مدیرانی همچون اولیایی عرصه را برای فعالیت مالکان جدید باز بگذارند و با اظهارات نسنجیده افکار عمومی را نسبت به خریداران جدید بدبین نکنند. 

جستجو
آرشیو تاریخی