میثم بائو:

استقلال شانس اول قهرمانی است

دریا بهرامی خبرنگار

استقلال برای رسیدن به سکوی قهرمانی چهار بازی پیش رو دارد که هر کدام از این بازی‌ها به دلیل حساسیت کار، حکم یک فینال را خواهد داشت، به همین دلیل نکونام دست به عصا راه می‌رود. شاید هم به همین دلیل است که تیم استقلال تا ثانیه‌های آخر بازی دست از تلاش برنمی‌دارد و تاکنون در دو بازی کامبک زده است. در خصوص شرایط استقلال و قهرمانی احتمالی این تیم با میثم بائو همکلام شدیم.
 
 شرایط استقلال را تاکنون چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال یک سال پرحاشیه را سپری کرد. البته این تیم پرحاشیه بود، اما فراز و نشیب نداشت و همیشه در سطح بالا قرار داشت. استقلال هیچ وقت روز بد نداشت که یکدفعه از تیمی چهار تا گل بخورد اما شما نگاه کنید تیم سپاهان یک بازی پنج تا گل می‌زند اما از یک تیم هم چهار گل می‌خورد. این نشان می‌دهد که فراز و نشیب زیادی دارد در حالی که استقلال کار یک تیم قهرمان را به خوبی انجام می‌دهد. قطعاً اگر استقلال به فکر گل زدن زیاد بود، ممکن بود از دفاع غافل شود و از آن طرف هم زیاد گل بخورد. استقلال شاید با یک گل ببرد اما وظایفش را به نحو احسن انجام می‌دهد. به همین دلیل هم توانسته تا روزهای آخر در قامت یک قهرمان عمل کند.
 استقلال بازی با فولاد را در پیش دارد؛ در خصوص این دیدار صحبت می‌کنید؟
فولاد تیم باشخصیتی است و همیشه مقابل استقلال خوب بازی کرده. چنین تیمی نباید در حال حاضر جزو تیم‌های پایین جدول باشد. فولاد از جمله تیم‌های ریشه‌دار است که استادیوم اختصاصی دارد، به تیم‌های پایه‌اش اهمیت زیادی می‌دهد و همیشه قدرتمند بوده است. در فصل جاری این سؤال برای من پیش آمده که چرا تیمی با چنین پتانسیلی در پایین جدول قرار دارد.
 شانس قهرمانی را برای کدام تیم قائل هستید؟
استقلال شانس قهرمانی‌اش زیاد است چون باثبات‌ترین تیم لیگ بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی