مصدومیت کاپیتان تیم ملی تکواندو پای پرواز ویتنام

کابوس پارگی رباط صلیبی کاپیتان

میرهاشم حسینی کاپیتان تیم ملی تکواندو به‌خاطر پاره شدن رباط صلیبی از پرواز مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام جا ماند. گویا بخت با حسینی یار نیست و این بار بدشانسی درست قبل از اعزام به ویتنام یقه او را چسبید تا علی خوش‌روش تکواندوکار جوان، جایگزین کاپیتان باتجربه تیم ملی در شیاپ‌چانگ ویتنام شود. حالا اصغر رحیمی مدیرفنی تیم‌های ملی تکواندو قبل از شروع مسابقات وضعیت تیم ملی را خوب می‌داند و از عمل جراحی میرهاشم حسینی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا خبر می‌دهد.

 فائزه زمانی خبر‌نگار

آخرین وضعیت ملی‌پوشان قبل از شروع مسابقات چطور است؟
 در حال حاضر وضعیت تیم ملی خوب است و ملی‌پوشان در چند گروه به ویتنام اعزام شده و می‌شوند.
مجید افلاکی سرمربی تیم ملی مردان و مینو مداح سرمربی دختران در حال حاضر در کمپ المپیک کره‌جنوبی هستند اما قبل از شروع مسابقه خود را به ویتنام می‌رسانند و کمک‌هایشان تا روز رسیدن سرمربیان، ملی‌پوشان را زیرنظر خواهند داشت.
از آخرین وضعیت میرهاشم حسینی بگویید، مصدومیتش در چه حدی است؟
 ورزشکاران حرفه‌ای همیشه مستعد مصدومیت هستند، فشار تمرینات زیاد است و متأسفانه در کمپ رشت که بودیم این آسیب‌دیدگی برای میرهاشم پیش آمد. ما صبر کردیم تا طبق نظر پزشکان بعد از برطرف شدن تورم زانو و التهابات MRA گرفته شود، متأسفانه متوجه شدیم که رباط صلیبی میرهاشم پاره شده است و مجبور شدیم خوش‌روش را جایگزین او در مسابقات قهرمانی آسیا کنیم.
خوش‌روش می‌تواند جایگزین خوبی برای کاپیتان تیم ملی در ویتنام باشد؟
طبیعتاً زمان زیادی لازم است تا خوش‌روش به سطح فنی حسینی برسد ولی او بازیکن بدی نبوده و بسیار جوان است. به‌خاطر جوانی و نداشتن رنکینگ جدول سختی دارد اما ما ناامید نیستیم. میرهاشم حسینی کاپیتان تیم ما است و برای اینکه این دیدگاه در ذهن او ایجاد نشود که او را فقط برای قهرمانی می‌خواهیم، اجازه دادیم که با تیم اعزام شود و در کنار ملی‌پوشان باشد اما با توجه به طولانی بودن پرواز و احتمال اذیت شدن پایش، با نظر پزشکان در ایران ماند تا به محض برگشت ما عمل جراحی‌اش انجام شود.
جستجو
آرشیو تاریخی