هوادار صفر – پرسپولیس ۲

۴۸ ساعت در صدر

تیتر یک - پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر اکباتان با بازگشت عالیشاه و حضور اسدبیگی به جای سروش رفیعی محروم مقابل هواداری قرار گرفت که چهار بازیکن خود را در اختیار نداشت.
نمایش متهورانه تیم هوادار در ۱۵ دقیقه ابتدایی پرسپولیس را شگفت‌زده کرد. در این دقایق پرس تیم هوادار، خطاهای مکرر بازیکنان پرسپولیس و اشتباهات عجیب مدافعان سرخپوش و عدم تمرکز کافی بیرانوند باعث شد میزبان برتر از تیم اوسمار باشد.
با این وجود اولین موقعیت گل جدی را پرسپولیس با توپگیری اورونوف خلق کرد که حقیقی از پس ضربه آل‌کثیر برآمد.
پرسپولیس اما با دومین حرکت تهاجمی منظم خود در دقیقه۱۵ به گل رسید و با حرکت ترابی و پاس به جلوی ترابی در نهایت با ضربه نهایی آل‌کثیر پیش افتاد تا بازی را برای خودش راحت کند.
در ادامه بازی متعادل شد و هوادار در دقیقه ۲۴ از غفلت مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و کریم اسلامی در موقعیت تک به تک با بیرانوند شانس گلزنی را از دست داد.
پرسپولیس در دقایق ۳۲ تا ۳۴ سه موقعیت عالی گلزنی را از دست داد. دو بار آل‌کثیر در موقعیت‌های تک به تک توپ را بیرون زد و یک بار هم اورونوف نتوانست دروازه حقیقی را باز کند.
در ادامه باز هم کریم اسلامی موقعیت گل مهم تیمش را از دست داد و بیرانوند مقابل او موفق بود.
در نقطه مقابل نیز بعد از مصدومیت حقیقی و تعویض او پرسپولیس یک شانس گل دیگر را توسط اورونوف از دست داد تا با برتری حداقلی به رختکن برود.
با شروع نیمه دوم بازی از سوی هر دو تیم تهاجمی آغاز شد اما پرسپولیس فرم نیمه اول را نداشت و هوادار در دقایق ۶۶ و ۶۸ تا آستانه گلزنی پیش رفت که ضربات نهایی بازیکنان شجاعی دقیق نبود.
با این هشدار بزرگ پرسپولیس دوباره جلو رفت و دو موقعیت دیگر توسط عالیشاه و دانیال ایجاد کرد اما همچنان خطر دریافت گل مساوی دروازه بیرانوند را تهدید می‌کرد تا اینکه در دقیقه ۷۴ فرار ترابی و پاس به جلوی اسماعیلی فر، پرسپولیس را با ضربه نهایی آل‌کثیر به گل دوم رساند.
در ۲۰ دقیقه بعد از این گل، بازی از تک و تا افتاد و اندک موقعیت‌های هوادار را هم بیرانوند مهار کرد تا پرسپولیس ۵۹ امتیازی شده و به مدت ۴۸ ساعت در صدر جدول 
بنشیند.

سایر نتایج:‌
آلومینیوم یک - صنعت نفت  یک
مس رفسنجان یک – سپاهان یک
شمس‌آذر یک - ملوان صفر
تراکتور ۲ -  گل‌گهر صفر

جستجو
آرشیو تاریخی