الهامی به حرف و حدیث‌ها فکر می‌کند

نساجی نگران چیدمان داوری

بازی‌های بسیار سخت پیش رو و قرارگرفتن در جمع تیم‌های انتهای جدول باعث شده تا مسئولان باشگاه و هواداران تیم نساجی نسبت به هر اتفاقی پیرامون تیم‌شان حساس شوند. آنها بر این باورند که بیشتر مشکلات‌شان مربوط به بیرون مستطیل سبز است. ساکت الهامی درحالی تیمش را برای یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های فصل به مصاف استقلال خوزستان می‌برد که چهار بازیکن اصلی‌اش را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد. اما همه نگرانی‌های این تیم فقط غیبت 3-4 بازیکنش نیست. از قائمشهر خبر می‌رسد که آنها نسبت به چیدمان داوری و شکل انتخاب داوران بازی‌های هفته پایانی بسیار نگران هستند. البته این مدل حرف و حدیث‌ها معمولاً در روزهای پایانی هر فصل شنیده می‌شود و تیم‌هایی که بیشتر خطر سقوط را احساس می‌کنند بیشتر حساسیت به خرج می‌دهند.
به هرحال ساکت الهامی اگر به خواهد بیش از اندازه به این مسائل فکر کند بازی‌های حساس باقی مانده را از دست می‌دهد. او بعد از این بازی باید تیمش را برای بازی حساس‌تر مقابل استقلال در قائمشهر آماده کند. هر چند او سعی کرده که طی روزهای گذشته با برگزاری جشن تولد در تمرینات و اهدای کادو به دو نفر از بازیکنانش آرامش را در تیمش حفظ کند. شاید بهتر هم باشد که فدراسیون فوتبال و کمیته داوران نظارت بیشتری داشته باشد تا این حرف و حدیث‌ها و حواشی به حداقل برسد. این که یک بار برای همیشه و به صورت رسمی عنوان کنند که چیدمان داوری برعهده کمیته داوران است یا نه.
تیم‌های انتهای جدول همه تلاش و هزینه‌شان در گرو همین چهار هفته پایانی بوده و باید به آنها هم حق داد که پیگیر و نگران حقوق تیم‌شان باشند و البته همین موضوع برای تیم‌های صدر جدول هم صدق می‌کند و یک سوت اشتباه می‌تواند سرنوشت قهرمانی را عوض کند.
جستجو
آرشیو تاریخی