فراز کمالوند خطاب به بازیکنان صنعت نفت:

نه مصاحبه کنید، نه پست بگذارید

انگار قرار است هر سال هواداران صنعت نفت آبادان تا روز پایانی استرس ماندن و رفتن تیم محبوب‌شان را داشته باشند. فصل گذشته بود که آنها در آخرین بازی مقابل گل‌گهر در سیرجان با گل تماشایی ممی‌زاده بقای‌شان در لیگ را جشن گرفتند. الان هم شرایط‌شان بسیار حساس و سخت است. آنها این هفته در اراک با آلومینیوم بازی دارند که اگر برنده خارج شوند، شاید معادلات سقوط را برهم بزنند چرا که همین هفته استقلال خوزستان با نساجی رودررو خواهد شد و هفته آینده هم نساجی میزبان استقلال و استقلال خوزستان میهمان پرسپولیس بوده و صنعت نفت میزبان شمس آذر قزوین است.
فراز کمالوند سرمربی نفتی‌ها به همین دلیل و بعد از پیروزی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان از شاگردانش خواست که در این هفته‌های باقیمانده مصاحبه نکنند و هیچ پستی هم در صفحه شخصی‌شان نگذارند تا تیم بدون حاشیه به کارش ادامه دهد. این تصمیم خوبی خواهد بود چرا که هواداران به طور مرتب فضای مجازی را رصد می‌کنند و نسبت به هر خبر و اظهارنظری شاید واکنش نشان دهند.
البته شنیده شده که باشگاه با پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و وعده پاداش در صورت پیروزی و کسب امتیاز تعیین‌شده در سه بازی پیش‌رو، انگیزه بازیکنان را افزایش داده است. شاید بهتر بود که این مدل اقدامات خیلی پیش از این انجام می‌شد و نتیجه‌اش را هم زودتر می‌دیدند.
کمالوند برای بازی با آلومینیوم اراک تمام بازیکنانش را در اختیار دارد. بدون شک او ابتدا برای گل نخوردن به میدان می‌رود و بعد از آن با استفاده از ضدحملات به باز کردن دروازه حریف فکر می‌کند. یکی از شانس‌های بزرگ او در این چهار هفته پایانی تقابل دیگر تیم‌های در حال سقوط با یکدیگر یا رویارویی‌شان با سرخابی‌های پایتخت است.
 
جستجو
آرشیو تاریخی