نقی‌زاده: مدعی قهرمانی درجام حذفی هستیم

تاکنون ۹ گل به پرسپولیس و استقلال زده‌ام

 ناصر قراگزلو
خبرنگار

علیرضا نقی‌زاده بازیکن تأثیرگذار آلومینیوم اراک در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی درباره احوالاتش در هفته‌های اخیر دارد.او به سؤالات ما در این باب پاسخ می‌دهد.
در مورد بازی خاص و برد بزرگتان مقابل پرسپولیس چه صحبتی‌ داری که خودت نقش اصلی را در این موفقیت داشتی؟
 سال‌های بسیاری بود که هواداران فوتبال چنین بازی پرگل و پرهیجانی را شاهد نبودند که هر دو تیم در وقت‌های قانونی و تلف شده بهترین نمایش ممکن را ارائه دادند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم موفق شدیم بعد از برد مقابل نساجی تیم قدرتمند پرسپولیس را هم از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار بزنیم و به مرحله بعد برسیم و هواداران و مردم اراک را خوشحال کرده و راضی روانه خانه‌هایشان کنیم که از این بابت برد به کام ما شیرینی مضاعفی پیدا کرد و خیلی به دل ما و هواداران نشست. 
گل چهارم را هم خودت به ثمر رساندی و مانع حذف تیمت شدی و در ضربات پنالتی هم با زدن پنالتی آخر حکم صعود را امضا کردی.
به هر حال لطف خدا شامل حالم شد و کمک بچه‌ها و همکاری همه موجب شد تا گل چهارم قسمت من شود و به نظرم خدا می‌رساند که من بتوانم به این شکل گل بزنم و هم در جریان بازی هم در ضربات پنالتی به تیمم کمک کنم و نقشی در پیروزی تیمم داشته باشتم.
راز گلزنی‌ات مقابل پرسپولیس و استقلال چیست؟
من تاکنون 9 گل در مجموع به دو تیم استقلال و پرسپولیس زده‌ام و به هر حال این هم قسمت من بوده است. 
در مقابل چادرملو در جام حذفی و مقابل صنعت نفت در لیگ بازی‌های حساسی دارید.
 باید با همان انگیزه‌ای که مقابل پرسپولیس بازی کردیم مقابل چادرملو بازی کنیم تا حریفمان شگفتی‌ساز نشود. در مقابل آبادان هم بازی سختی داریم تیمی که موفق شده سپاهان و مس رفسنجان را شکست دهد به همین دلیل اصلاً صنعت نفت را دست‌کم نمی‌گیریم.

جستجو
آرشیو تاریخی