تشکیل جلسه سوم شورای راهبردی کمیته المپیک

سومین نشست شورای راهبردی کمیته ملی المپیک با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس، سیدمناف هاشمی دبیرکل و مهین فرهادی‌زاده نایب‌رئیس کمیته، رئیس کمیسیون زنان و ورزش و مسئول هماهنگی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک برگزار شد.
محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک با خیر مقدم به اعضای شورای راهبردی و رؤسای کمیسیون‌ها درباره حضور کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس و ورزشکارانی که تاکنون سهمیه گرفته‌اند و ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه مطالبی را عنوان کرد و بعد  به برنامه‌های کمیته ملی المپیک برای حمایت از ورزشکاران و اعزام بدون دغدغه کاروان پرداخت.
سیدمناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس و دبیرکل کمیته هم درباره  برنامه‌های حمایتی کمیته از فدراسیون‌ها در پرداخت بموقع بودجه، تأمین برخی تجهیزات ورزشی و بسته‌های حمایتی از ورزشکاران و افزایش حقوق و پاداش برای ورزشکاران جهت ایجاد عوامل انگیزشی و حضور بدون دغدغه و قدرتمندانه در پاریس توضیحاتی داد.
محمد تابع رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی هم گزارشی از بازی‌های المپیک پاریس، تعداد ورزشکاران این دوره از بازی‌ها، تعداد خبرنگاران، اماکن برگزاری مسابقات، دهکده‌ بازی‌ها و موارد دیگر مثل فرایند دستیابی به ۳۲ سهمیه توسط ۸ فدراسیون برای  المپیک داد و توضیحاتی هم درباره برنامه فدراسیون‌های منتظر سهمیه در ماه‌های آینده  داد.
در ادامه  نشست  اعضای شورا  علاوه بر طرح سئوالات فرهنگی و موضوعات اجتماعی ، پیشنهاداتی برای حضور توانمند کاروان ورزشی ایران در این رقابت‌ها دادند و مسئولان کمیته هم با پاسخ به سئوالات اعضا، گزارشی از تدابیر لازم  طبق هماهنگی با مسئولین بخش‌های مختلف و ارائه نتایج حاصله از جلسات مشترک با حضور سفیر فرانسه در ایران دادند.

جستجو
آرشیو تاریخی