مرادی: حال و روز تیم ملی والیبال خوب است

مصاحبه

ترکیب تیم ملی والیبال ایران با حضور لژیونرها در سالن فدراسیون والیبال کامل شد. میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد چهار لژیونری هستند که دیروز با اضافه شدن به جمع اردونشینان، تمرین زیر نظر سرمربی تیم ملی را استارت زدند؛ تمرینی که به گفته وحید مرادی سرپرست گروه و مدیر تیم ملی خیلی خوب و راضی‌کننده بود: «همه چیز و جو تیم خیلی خوب است. بچه‌ها سرحال هستند و خیلی جدی زیر نظر سرمربی تیم و دستیارانش تمرین می‌کنند و اشتیاق زیادی برای تمرین دارند.»
او درباره تمرین متفاوت پائز برای بازیکنان می‌گوید: «پائز بازیکنان را به روش‌های مختلفی تمرین می‌دهد. او از همه دستیاران ایرانی و خارجی‌اش استفاده می‌کند. معمولاً تیم ملی صبح‌ها تمرین بدنسازی داشت و بعداز ظهر تمرین توپی اما چون معلوم نیست تیم در هفته اول لیگ ملت‌ها، چه ساعتی در برزیل بازی دارد، بنابراین با تغییر برنامه، تمرین توپی را صبح برگزار کرد و برنامه بدنسازی را به بعدازظهر موکول کرد. تغییری که برای بچه‌ها جالب بود و آنها هم خیلی استقبال کردند. شاید بابت تمرین صبح بچه‌ها برای حضور در مراسم تجلیل از مدال‌آوران برنامه‌شان را تغییر دهند.»
پائز برای تقویت سرویس پرشی و دریافت، این روزها همه تمرکز را روی آن گذاشته است: «پائز روی سرویس پرشی و تقویت دریافت بچه‌ها زوم کرده است. مربیان برای تمرین دریافت، توپ‌هایی با سرعت ۱۱۰ کیلومتر را می‌زنند. امیدوارم با تمرین این ضعف تیم رفع شود.»
مدیر تیم ملی والیبال نبود علی‌اصغر مجرد در تیم ملی را تأیید می‌کند: «علی‌اصغر مجرد هم دیروز به فدراسیون آمد و با من و پائز درباره مصدومیت پایش صحبت کرد. او عکس شکستگی ساق پایش را هم آورد و پزشک تیم هم دید و تأیید کرد نمی‌تواند این دوره همراه تیم باشد. علی‌اصغر بابت عدم همراهی تیم ملی عذرخواهی کرد، پائز هم قبول کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی