چه کسی برای نایب رئیسی بهتر است؟

شمارش معکوس برای یک انتخاب

سوژه

پریسا غفاری؛ خبرنگار

حدود ۷۰ روز پس از بلاتکلیفی کرسی نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال، خبرهای جدید درباره انتخاب گزینه جدید مهدی تاج مطرح شده است.
کمیته زنان فدراسیون فوتبال با توجه به تورنمنت‌های مهم پیش‌روی تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال زنان، سال مهمی پیش‌رو دارد و بدون‌ شک پایان دادن به بلاتکلیفی در رأس این کمیته، یکی از مهم‌ترین دستور کارهای مهدی تاج محسوب می‌شود.
او همان اول برای جانشینی شهره موسوی، سراغ مریم منظمی رفت، نایب‌رئیس سابق کشتی و وزنه‌برداری. او درحالی‌که طبق قانون، ۳ ماه دوره سرپرستی می‌تواند دوام داشته باشد، ۱۲ ماه در نقش سرپرست نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال فعالیت کرد اما در نهایت، ۲۲ اسفندماه سال قبل با تصمیم غیرمنتظره اعضای مجمع، رأی اعتماد به منظمی داده نشد تا نتواند در کسوت نایب‌رئیس زنان انتخاب شود و بلاتکلیفی‌ها در این حوزه ادامه‌دار شود و حالا ۶۸ روز از پایان دوره فعالیت مریم منظمی در فدراسیون می‌گذرد و صندلی نایب‌رئیس زنان فوتبال هنوز خالی است.
اما رئیس فدراسیون فوتبال که در دوره‌های قبلی سعی داشت در تعامل با وزارت ورزش‌، نایب‌رئیس زنان را انتخاب کند ولی حالا به نظر می‌رسد، شرایط تغییر کرده و تاج می‌خواهد شخصاً درباره انتخاب سرپرست نایب‌رئیسی زنان تصمیم بگیرد و به دنبال گزینه‌ای فوتبالی است. گفته می‌شود نزدیک‌ترین گزینه مدنظر تاج، گلاره ناظمی رئیس کمیته مسابقات فوتبال زنان و داور بین‌المللی فوتسال است. با این وجود، گفته می‌شود که باتوجه به حواشی موجود و سال پایانی هیأت ‌رئیسه فدراسیون فوتبال، ناظمی فعلاً برای حضور در کسوت سرپرست نایب‌رئیسی زنان چراغ سبز نشان نداده و تلاش‌ها برای جلب رضایت او ادامه دارد.
هرچند که باید پذیرفت فعالیت در این حوزه ازاهمیت بسیاری برخوردار است و فردی که در این جایگاه قرار می‌گیرد بایدقابلیت‌های فنی لازم در راستای برآورده سازی انتظارات بانوان را داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی