یوسفی: اوسمار را نخواهند تارتار بهترین است

نقل قول

رحیم یوسفی هافبک اسبق پرسپولیس معتقد است، بعضی مواقع دست‌کم گرفتن تیم‌ها توسط تیم‌های بزرگ مشکلاتی را برای تیم‌ها به وجود می‌آورد که خارج از تصور است و موجب غافگیری تیم‌ها و هواداران‌شان می‌شود.
هافبک اسبق پرسپولیس در رابطه با دلایل باخت پرسپولیس و حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی و دلیل این نکته که چرا پرسپولیس برخلاف لیگ در جام حذفی خوب نتیجه نگرفته ادامه می‌دهد: به نظرم شاید مانند لیگ به مسابقات جام حذفی اهمیت نمی‌دهند و خیلی آن را جدی نمی‌گیرند به همین دلیل پرسپولیس این بار خیلی راحت جام حذفی را از دست داد.
پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: سرمربی برزیلی موجب باخت پرسپولیس شد چون اوسمار زمانی که تیمش با دو گل از حریف پیش افتاد، فکر کرد بازی تمام شده است درحالی که در فوتبال نتیجه آخر بازی را حساب می‌کنند. تعویض‌های زودهنگام و بیرون کشیدن بازیکنان بهتر و هجومی‌تر پرسپولیس موجب شد تا پرسپولیس به لحاظ نیروهای هجومی تهی‌تر شود و بیشتر حالت دفاعی به خودش بگیرد. مشکل بزرگتر سرمربی برزیلی هم این بود که در جام حذفی و در بازی بسیار حساس تیمش بیشتر به فکر لیگ و بازی حساس‌اش با سپاهان بود که این تفکر ایراد بزرگی بود و موجب شد تا تمرکز کامل خودش و بازیکنانش از دست برود و متأسفانه در شرایطی که همه ابزار و شرایط لازم برای برتری را داشت به راحتی از جام حذفی کنار برود و شانس قهرمانی در این جام را از دست بدهد.
یوسفی در پایان خاطر نشان ساخت: اگر قصد دارند مربی خارجی بیاورند که قطعاً عقب می‌افتند و زمان را از دست می‌دهند، چون به هرحال اوسمار آشنا به کار است اما اگر اوسمار را نخواستند به نظرم تارتار در بین مربیان ایرانی بهترین گزینه برای پرسپولیس است؛ مربی‌ای که به دلیل تجربه زیاد و خوبش حتماً می‌تواند در تیم بزرگ پرسپولیس موفق عمل کند.

جستجو
آرشیو تاریخی