هیچ خبری از تیم فوتسال و بانوان نیست!

پرسپولیس نه قصد تیم‌داری در لیگ فوتسال را دارد و نه اینکه در حوزه بانوان ورود می‌کند. در واقع تا الان که چنین تصمیمی در باشگاه درباره این دو موضوع مهم اتخاذ نشده و شاید با در اختیار گرفتن سهام باشگاه توسط کنسرسیوم بانکی اتفاقات بهتری در این باره بیفتد.
چندی قبل در برنامه رونمایی باشگاه پرسپولیس از اپلیکیشن استعدادیابی خود درویش در قبال خواسته حسین شمس مربی سابق تیم ملی فوتسال که گفت امیدوار است پرسپولیس هم یک تیم فوتسال راه بیندازد هیچ واکنشی نشان نداد و به نوعی نشان داد خبری در این حوزه نیست. حالا حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس هم در واکنش به حرف‌های علی اصغر حسن‌زاده در برنامه فوتبال برتر گفته است: من هم این مصاحبه را دیدم و بلافاصله با آقای درویش در مورد آن صحبت کردم. آقای درویش هم اطلاعی از این موضوع نداشت. در ضمن خبری هم باشد چرا حسن‌زاده باید در موردش حرف بزند، هر چیزی باشد خود باشگاه می‌گوید.
او درباره آخرین خبر از تشکیل تیم بانوان پرسپولیس هم گفت: فعلاً خبر جدیدی نیست. تیم بانوان ما باید تشکیل شود و بلافاصله بعد از تصمیم‌گیری مالکان باشگاه و تصمیم مدیرعامل برای فصل جدید باید این تیم تشکیل شود تا مجوز حرفه‌ای ما به مشکل نخورد.
جستجو
آرشیو تاریخی