بهروز عطایی

امپراتور بدشانس

بهروز عطایی، امپراتور بدشانس والیبال بود. او که دو سال پیش با رأی کمیته فنی بعد از ناکامی تیم ملی با آلکنو سرمربی روسی در المپیک توکیو، روی نیمکت تیم ملی والیبال نشست.
هرچند عطایی سال اول سکانداری‌اش روزهای درخشانی را تجربه کرد از قهرمانی در آسیا گرفته تا لیگ ملت‌های 2022، اما سال 2023 بدشانسی بدجوری یقه امپراتور را گرفت. اوج بدبیاری او در تیم ملی ناکامی در لیگ ملت‌ها با دو برد و 10 باخت، 11 امتیاز و چهاردهمی جدول رده‌بندی بود، البته فریز امتیازات ایران وقتی آمریکا به سرمربی ویزا نداد، کمک زیادی کرد تا شرایط وخیم‌تر از این نشود.
تیم ملی ایران اما بعد از قهرمانی در بازی‌های آسیایی هانگژو، در انتخابی المپیک مقابل رقبایش حرفی برای گفتن نداشت و با باخت‌هایی که روی هم گذاشت، مثل آب خوردن در رنکینگ جهانی سقوط آزاد تا رده پانزدهمی داشت و سهمیه المپیک از دستش پرید.
در حالی که قبلاً با دهمی رنکینگ جهانی خیلی به دروازه پاریس نزدیک بود. با اینکه همه از ناکامی تیم خیلی ناراحت بودند، اما چیزی که همه را عصبانی و ناراحت کرد، بازی بد تیم ملی بود که در حد اعتبار ایران نبود. این اتفاقات همه انتقادات را متوجه بهروز عطایی کرد و چاره‌ای جز استعفا برایش نگذاشت. اما تیم باشگاهی عطایی حکایت دیگری دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی