صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و یک - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و یک - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۵

اسطوره مادرید به کمک امباپه آمد

در جست‌وجوی خانه

ایمان گودرزی
روزنامه نگار

انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در مراحل پایانی قرار دارد. انتظار می‌رود تا پیش از پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ این انتقال از سوی از یکی دو طرف به‌صورت رسمی اعلام شود. به گفته منابع اسپانیایی ستاره پاری‌سن‌ژرمن و نمایندگانش در حال مذاکره با رئال مادرید بر سر جزئیات نهایی قرارداد هستند. اکنون می‌توان به‌طور تقریباً قاطع گفت که امباپه فصل بعد برای رئال مادرید بازی خواهد کرد، اگر اینطور نبود، مادر این بازیکن در روزهای گذشته راهی مادرید نمی‌شد. بر اساس اعلام رلوو، فائزه العماری به همراه ایجنت ستاره فرانسوی در چند روز گذشته در مادرید حضور داشته‌اند. مادر این بازیکن درباره پیدا کردن خانه برای او پرس‌وجو‌هایی داشته و احتمالاً در روزهای آینده مراحل خرید خانه هم انجام خواهد شد. طبق گفته منابع محلی، خانه امباپه قرار است در محله لا مورالخا باشد که نزدیک والدبباس، محل تمرین رئال مادرید است. جایی که خانه وینیسیوس جونیور قرار دارد. از زمانی که امباپه به پاری‌سن‌ژرمن اطلاع داده که در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد، همه چیز سرعت گرفته است و بالاخره رؤیای رئالی‌ها در فصل آینده به حقیقت خواهد پیوست.
 
راموس؛ راهنمای امباپه برای خرید خانه در مادرید
طبق گزارش روزنامه لکیپ فرانسه، سرخیو راموس اسطوره رئال مادرید و هم تیمی سابق امباپه در پاریس او را در پیدا کردن خانه در مادرید کمک و راهنمایی خواهد کرد. رفتن امباپه به رئال مادرید موضوع داغ چند ماه اخیر دنیای فوتبال است. این مهاجم در ابتدای فوریه تصمیم گرفت پس از 7 فصل حضور در پایتخت فرانسه پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند و از هم اکنون در حال آماده‌سازی حضور خود در تیم سفیدپوشان است، اگر چه هنوز خبری از توافق نهایی درز نشده اما مذاکرات در حال انجام است. اطلاعات منتشر شده از لکیپ بیانگر این است که کاپیتان تیم فرانسوی از سرجیو راموس برای یافتن مسکن و توصیه مناطق مختلف برای اقامت درخواست کمک کرده است.  امباپه همچنین رابطه بسیار نزدیکی با اشرف حکیمی بازیکن سابق رئال مادرید دارد و بهترین دوست او در پاری‌سن‌ژرمن به حساب می‌آید که می‌تواند به او در این زمینه نیز کمک کند. ستاره فرانسوی از ماه ژوئن گام جدیدی در حرفه خود خواهد برداشت و هم او و هم نزدیکانش که به تازگی برای انجام کارهای مختلف به اسپانیا سفر کرده‌اند. از نظر ورزشی، امباپه می‌خواهد فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند و قبل از اینکه چمدان‌هایش را ببندد به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پی‌اس‌جی است. بهترین گلزن تاریخ پاریسی‌ها با 223 گل در 248 بازی، می‌تواند در فرانسه تمام رکوردهای ممکن را بشکند و هیچکس نمی‌تواند به این راحتی به او نزدیک شود.
 
نگران نباشید، امباپه هم یکی مثل مسی و نیمار
کیلیان امباپه در ماه دسامبر با رئال به توافق رسید و دو هفته پیش نیز به باشگاه و هم‌تیمی‌هایش اعلام کرد در پایان فصل رفتنی است. او صحبتی از مقصد بعدی خود نکرد اما همه می‌دانند که به رئال می‌رود. ژروم روتن، کارشناس فرانسوی و بازیکن سابق پی‌اس‌جی، معتقد است پی‌اس‌جی از غیبت امباپه چندان متضرر نمی‌شود: «با خیلی‌ها صحبت کرده‌ام و باید بگویم در داخل پاری‌سن‌ژرمن، آنها خیلی نگران جدایی کیلیان امباپه نیستند. حداقل سعی می‌کنند ضرر را به حداقل برسانند. پیش از این جدایی او مشکل بزرگی بود زیرا باشگاه به خوبی ستاره‌ها را مدیریت نمی‌کرد.» روتن ادامه داد: «آنها اجازه دادند برخی بازیکنان هر کاری بکنند زیرا آنها ستاره بودند و احساس می‌کردند بالاتر از پاری‌سن‌ژرمن هستند. اینهایی که با نام‌های بلندآوازه وارد باشگاه شدند و همه چیز را در باشگاه‌های بزرگ خارج از کشور به دست آورده‌ بودند، خود را بالاتر از PSG احساس می‌کردند. ما هرگز اثر مسی را نداشتیم، در مورد نیمار نیز همینطور بود. همینطور برای سایر بازیکنان، مانند جانلوئیجی بوفون. به نظر من باشگاه این بازیکنان را بسیار ضعیف مدیریت کرد. آنها اشتباه کردند و در رختکن شاهد دودستگی بودیم. تیم ولی حالا یک‌دست شده و با اتحاد جلو می‌رود.»

جستجو
آرشیو تاریخی