صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و یک - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و یک - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

چون اوسمار سرمربی است نمی‌توانیم ببازیم
امیری: خیال هواداران راحت باشد
وحید امیری بعد از باخت تیمش در اراک گفت: متأسفانه خلاف جریان بازی گل دریافت کردیم و موقعیت‌های متعددی را از دست دادیم، ولی نمی‌توانیم کار بزرگ آلومینیوم را زیر سؤال ببریم. به دلیل اینکه در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌ایم هر تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد دنبال گرفتن امتیاز هستند. با این حال، دلیلی نمی‌شود بازی خوب‌مان را زیر سؤال ببریم. امیری ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش‌شان را کردند و اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. هواداران همیشه انتظار دارند بهترین بازی را انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم. از هواداران معذرت‌خواهی می‌کنم و به آنها قول می‌دهم که خیال‌شان راحت باشد، بازیکنان با تمام وجود تلاش‌شان را می‌کنند.
او در واکنش به بحث نقش بازیکنان باتجربه در انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: الان جای مطرح کردن این سؤال نیست چون اوسمار سرمربی پرسپولیس است و ما به خاطر اینکه سرمربی تیم است باید برای موفقیت تلاش کنیم. کسی از ما قبول نمی‌کند چون اوسمار سرمربی تیم است، ببازیم. در نهایت کسی که باید پاسخگو باشد، ما هم هستیم.
 

شایعه لوکادیا دوباره مطرح شد
پرسپولیس در مسیر جذب بازیکن و تقویت خود در نیم‌فصل دوم، به‌دنبال انتقال یک مهاجم دیگر هم هست و در این بین، بحث انتقال دوباره یورگن لوکادیا داغ شده اما واقعیت اینکه باشگاه پرسپولیس در مقطع کنونی هیچ مذاکره‌ و پیشنهادی برای انتقال دوباره یورگن لوکادیا نداشته است. به‌واسطه اعتراض یورگن لوکادیا درخصوص پرونده شکل‌گرفته توسط پرسپولیس، مشخص است که این بازیکن نیز نظری برای بازگشت ندارد و مدیریت باشگاه نیز مذاکره با این مهاجم هلندی را رد کرد.


واریز پیش‌پرداخت اورونوف
باشگاه پرسپولیس در راستای توافق با هافبک ازبکستانی خود، مبلغ پیش پرداخت وی را واریز کرد. اوستون اورونوف هافبک تکنیکی ازبکستانی پرسپولیس با توجه به توافق صورت گرفته، اکنون پیش پرداخت خود را دریافت کرده است. اورونوف که به واسطه دیر اضافه شدن به لیست پرسپولیس و مشکل در پنجره این باشگاه، نتوانست در جدال با آلومینیوم اراک برای این تیم به میدان برود، در صورتی‌که مشکل تا پیش از دیدار برابر تراکتور حل شود، آماده اولین حضورش خواهد شد. باشگاه پرسپولیس در مسیر مهیا کردن شرایط همراهی بازیکنان جدیدش، پیش پرداخت اورونوف را واریز کرده و اکنون همه در انتظار مشخص شدن وضعیت پنجره این تیم هستند. جایی که باید استعلام پرداختی مالیات بوژیدار مشخص شده و مطالبات ۲ میلیاردی رضا اسدی نیز پرداخت شود. برخی معتقدند بهتر بود پرسپولیس به جای پیش پرداخت اورونوف طلب اسدی را پرداخت می کرد تا پنجره این تیم برای اولین بازی باز شود.

جستجو
آرشیو تاریخی