صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و شانزده - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و شانزده - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

هاشمی: جامعه ورزش پایبند به ارزش‌های نظام و انقلاب است
هر ساله در ایام‌الله دهه فجر، جامعه ورزش برای تجدید میثاق با امام راحل در حرم مطهر حضور پیدا می‌کنند.
کیومرث هاشمی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر را به ملت عزیز ایران تبریک عرض می‌کنم. هر ساله در چنین روزی جامعه ورزش برای تجدید میثاق با امام راحل در حرم مطهر حضور پیدا می‌کنند. آنها می‌گویند بعد از 45 سال هنوز پایبند به ارزش‌های نظام و انقلاب هستیم. ان‌شاءالله بتوانیم رهروی خوبی برای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب باشیم. جامعه ورزش هم همچون سایر اقشار امام خمینی(ره) را دوست دارند و برای آرمان‌های ایشان، ارزش قائل هستند.
وزیر ورزش و جوانان در مورد شرایط تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: خودم برای بازی فینال حتماً راهی قطر خواهم شد، اما سفر رئیس جمهور هنوز قطعی نیست. معمولاً در این سطح دعوت‌هایی صورت می‌گیرد، اما هنوز چیزی قطعی نیست. فعلاً اجازه بدهید از سد قطر عبور کنند و سپس در مورد سایر موارد تصمیم‌گیری خواهد شد.


پریچهره: منتظر تصمیم دفتر امور مشترک هستیم
نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای برگزاری انتخابات منتظر تصمیم دفتر امور مشترک است، او گفت: «به خاطر ایراداتی که در صورتجلسه مجمع وجود داشت هنوز زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون مشخص نیست و منتظر اعلام نظر از سوی دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی هستیم.»
نصرالله پریچهره که در مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های امام راحل (ره) شرکت داشت، درباره زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: «در صورتجلسه آخرین مجمع فوق‌العاده که برای برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون داشتیم، ۴ مورد ایراد وارد بود که قرار شد پس از رفع این ایرادات، دبیر مجمع با هماهنگی دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مورد تعیین زمان انتخابات اقدامات لازم را انجام دهند.»
او احتمال می‌دهد ثبت‌نام کاندیداها دوباره انجام شود: «ثبت‌نام کاندیداهای این فدراسیون اسفندماه سال قبل انجام شد و ۵ نفر برای پست ریاست فدراسیون ثبت‌نام کردند. شاید ثبت‌نام مجدد صورت بگیرد. به هر صورت در این زمینه باید دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی نظر نهایی را اعلام کند که انتخابات برگزار شود یا ثبت‌نام مجدد صورت بگیرد. »
 

یگان ویژه فراجا قهرمان لیگ
چوگان شد
یگان ویژه فراجا در لیگ ملی چوگان قهرمانی را از آن خود کرد.
فینال لیگ ملی چوگان صبح دیروز بین دو تیم یگان ویژه فراجا و نیروی زمینی ارتش به میزبانی باشگاه شهدا برگزار شد. در پایان این مسابقه، تیم یگان ویژه فراجا در یک بازی یکطرفه با نتیجه 7 - 5/2 تیم نیروی زمینی ارتش ب را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

جستجو
آرشیو تاریخی