صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و شانزده - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و شانزده - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۷

غول‌کشی مس کرمان در لیگ بسکتبال ادامه یافت

سیستانی: دو هفته است مدیرعامل نداریم

پریسا غفاری
روزنامه نگار
گویا مس کرمان از شگفتی‌سازی خسته نمی‌شود.کرمانی‌های غول‌کش این بار نفت آبادان میهمانشان را در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مغلوب کردند.کامبک شاگردان محمد سیستانی در کوارتر چهارم با رهبری کورین هنری رقم خورد. آنها بعد از آنکه کوارترهای اول و دوم را 16- 19 و 19- 20 باختند، در نیمه دوم با شوت نوید خواجه‌زاده به بازی برگشتند و پرتاب‌های سه امتیازی کورین هنری در کوارتر چهارم ورق را برگرداند و کرمانی‌ها دو کوارتر نیمه دوم را 18- 18 و 30- 10 بردند تا در نهایت 83- 67 صاحب برتری شوند و تا رده ششم جدول رده‌بندی صعود کنند. مهدی اسماعیلی هم با درخشش خود در این بازی همه بسکتبالی‌ها را به یاد بازی مهرام و دانشگاه آزاد انداخت که با پرتاب‌های پنالتی خود برد مهرام را رقم زد تا جام قهرمانی به این باشگاه برود.
محمد سیستانی، مربی جوان مس کرمان که برای اولین بار در نقش سرمربی هدایت یک تیم لیگ برتری را برعهده گرفت و در این فصل به عنوان غول‌کش مطرح شد، بعد از این پیروزی می‌گوید: «با نقطه اتکایی که نفتی‌ها به حامد حدادی داشتند، برنامه خود را روی ستاره ایران تنظیم کردیم و با سرعت بخشیدن به بازی توانستیم نفت آبادان را مغلوب کنیم.»
سرمربی مس کرمان که از عملکرد تیمش راضی به نظر می‌رسد، درباره شاگردانش بیان می‌کند: «ما از همان اول چراغ خاموش پیش می‌رویم. شاگردانم همیشه در تمامی دیدارهایشان بازی تیمی ارائه دادند و از لحاظ فنی تنها تیمی هستیم که یکنواخت بازی کرده‌ایم و هیچ مسابقه‌ای را حتی مقابل مدعیان اصلی به راحتی واگذار نکردیم. اگر نتایج و فیلم بازی‌ها را دیده باشید، ما صدرنشینان جدول را تا ثانیه‌های پایانی عذاب دادیم و در نهایت با یک یا دو امتیاز باختیم. حتی تعدادی از مدعیان را شکست دادیم.»
او در ادامه تأکید می‌کند: «درست است تاپ اسکور نداریم ولی بازیکنانی مثل احسان سلیمانی، محمد حسینی و سجاد ابراهیمی، آنقدر خوب بازی می‌کنند که بزودی اسم آنها را بیشتر خواهید شنید. از طرفی مهدی اسماعیلی هم برای تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند. حتی کورین هنری را هم به دلیل شاخصه تیمی کارکردنش جذب کردیم. باید بگویم از تیم و عملکرد تک‌تک بازیکنانم راضی هستم. امیدوارم به جایگاه واقعی که لیاقتش را دارند برسند.»
اما محمد سیستانی از مسئولین باشگاه ناراضی است: «دو هفته است مدیرعامل نداریم و حتی بعد از برد مهرام در تهران کسی به ما پیام تبریک نداده است. از طرفی مبالغ قراردادهای ما پرداخت نشده است.کادر فنی 15 درصد و بازیکنان 40 درصد، آن هم در حالی که بزودی دور برگشت به اتمام می‌رسد و باید 70 درصد قراردادها پرداخت می‌شد! دوست ندارم در خصوص مباحث مالی صحبت کنم ولی باشگاه باید به تعهداتش عمل کند. امیدوارم زودتر مدیرعامل باشگاه معرفی شود تا مشکلات حل شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی