سوژه


پرسپولیس از دادن BMW معاف شد
در پی ادعایی که علیه باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود، اقدامات باشگاه در ارائه دفاعیات و مستندات در دو مرحله، در دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر توسط معاونت حقوقی و وکلای باشگاه صورت گرفته و در هر دو دادگاه با رد ادعا علیه پرسپولیس، رأی به سود باشگاه صادر شد. در سال 1397 با توجه به قرعه‌کشی فوتبالی سامانه پیامکی، فردی برنده کمک هزینه خرید یک دستگاه خودروی BMW شد. طبق مفاد پرونده با اجرایی نشدن این امر، فرد مذکور در تابستان سال 1400، نسبت به طرح دعوا در دادگاه اقدام نمود. رأی بدوی در تیرماه سال جاری صادر شد. بر اساس آن، کارگزار مجری طرح مسئول پرداخت جایزه مورد اشاره گردید. همچنین با اقدام باشگاه و دفاعیات بخش حقوقی در خصوص باشگاه پرسپولیس رد دعوی صورت گرفت. به این ترتیب، شرکت کارگزار نسبت به تجدیدنظرخواهی اقدام نمود که در پی آن، شعبه ۱۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران در دادنامه خود، رأی بدوی را تأیید نموده است. بر این اساس همان‌گونه که عنوان شد؛ رد دعوی نسبت به باشگاه پرسپولیس صورت گرفته و رأی به سود این شرکت بوده است. این رأی قطعی است و بنا بر آن، باشگاه پرسپولیس تعهد و مسئولیتی در ارتباط با قرعه‌کشی مذکور و پرداخت هر گونه وجه در ارتباط با آن ندارد.


اعتراض به حکم
 120 میلیاردی
باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت یک شرکت تبلیغاتی در پرونده‌ای که مربوط به سال 1398 است، به پرداخت مبلغ حدود 120 میلیارد تومان محکوم شده است. باشگاه پرسپولیس در سال 98 و در زمان مدیریت ایرج عرب در قراردادی حق بلیت‌فروشی دیدارهای این تیم را به شرکت تبلیغاتی ریحان فیلم واگذار می‌کند اما پس از دریافت هفت میلیارد تومان، این قرارداد بنا به دلایلی فسخ شده که همین موضوع باعث شکایت شرکت تبلیغاتی و محکومیت 120 میلیاردی پرسپولیس در دادگاه بدوی شده است. در همین زمینه باشگاه پرسپولیس به تازگی با ارائه مستنداتی به رأی صادر شده از سوی دادگاه اعتراض کرده است. سرخ‌پوشان مدعی هستند در زمان عقد قرارداد ایرج عرب با این شرکت تبلیغاتی، نام حمیدرضا گرشاسبی در سامانه ثبت شرکت‌ها به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس درج شده بود و براساس قانون عقد قرارداد عرب با این شرکت غیرقانونی بوده است.

 
جلسه اوسمار با بادامکی در تمرین
سرخپوشان ایران برای تمرین دیروز از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در زمین فوتبال ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند. پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا لحظاتی با بازیکنان صحبت کرد. تمرین دیروز ۷۰ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان در صحت و سلامت تمرین را آغاز کرده و به پایان رساندند. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس نیز دیروز ناظر ویژه تمرین و کار سرخ‌پوشان بود. او و سرمربی تیم جلسه‌ای هم با یکدیگر داشتند و با هم درباره مسائل موجود بحث و تبادل نظر داشتند.

جستجو
آرشیو تاریخی