سیدجلال در کنار چهار مربی خارجی

کادرفنی تیم قهرمان از هم پاشید


بعد از استعفا و فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی ابتدا ولسلی ننکا از این تیم جدا شد و حالا نوبت جدایی محمد عسگری و مهرداد خانبان رسیده است.
این دو مربی پرسپولیس که غیر از کار آنالیز تیم‌های حریف و تیم خودی، وظایف یک دستیار را در کادر فنی انجام می‌دادند برای جدایی از پرسپولیس اقدام کردند که کار عسگری رسماً در این تیم تمام شد و احتمالاً خانبان نیز بزودی با فسخ قرارداد توافقی از این تیم جدا خواهد شد.
خانبان و عسگری در فصول قبل روی نیمکت پرسپولیس می‌نشستند. عسگری در ذوب‌آهن، تراکتور و شهر خودرو مشهد همراه یحیی گل‌محمدی بود و مهرداد خانبان بعد از حضور در کادر افشین قطبی از دوره حضور کالدرون در پرسپولیس به کادر فنی سرخ‌ها پیوست.
حالا با جدایی این دو مربی از کادر فنی پرسپولیس و اضافه شدن یک دستیار و یک مربی خارجی به کادر فنی سرخ‌ها نیمکت این تیم کاملاً خارجی خواهد شد چرا که سیدجلال حسینی نیز مدرک لازم برای حضور روی نیمکت را ندارد و قاعدتاً اوسمار ویرا، په‌په لوسادا و دو مربی دیگری که قرار است به اینها اضافه شوند روی نیمکت خواهند نشست.
البته دیروز اعلام شد مشکل سیدجلال برای نشستن روی نیمکت حل شده و شاید او را در کنار اوسمار روی نیمکت ببینیم. حسینی مدرک A مربیگری ندارد اما شنیده می‌شود کارت او برای حضور در مسابقات رسمی صادر شده و می‌تواند روی نیمکت بنشیند.
غیر از سیدجلال قرار است اوسمار دو دستیار دیگر داشته باشد که یکی از آنها مشخص شده اما دیگری معلوم نیست.
یکی از این مربیان رافائل گونزالوس تولدو است که قرار شده امروز و فردا به تهران برسد و در تمرینات شرکت کند. قرارداد این مربی تا پایان فصل جاری است و گفته شده مبلغ آن چهل هزار دلار خواهد بود.
طی یکی دو روز گذشته صحبت از گزینه داخلی برای مربی دروازه‌بانی بوده اما مشخص نیست در این خصوص چه اتفاقی بیفتد.
از سوی دیگر باید دید بعد از جدایی خانبان و عسگری مربی باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویرا در فاصله کوتاه باقی مانده تا شروع نیم فصل دوم چگونه جای خالی آنها را پر خواهند کرد و برای این منظور آیا گزینه‌ای در دسترس دارند یا خیر.

جستجو
آرشیو تاریخی