خبر

حضور وزنه‌بردار طلایی ارمنی‌ها در فدراسیون وزنه‌برداری
نشست مشترک برای همکاری دو سویه

آراکل میرزویان قهرمان وزنه‌برداری پیشین جهان و اروپا به همراه پدرش اوگسن میرزویان قهرمان بازی‌های المپیک 1998 سئول که هم اکنون به عنوان نایب رئیس کمیته ملی المپیک ارمنستان مشغول به کار است با حضور در تهران و دیدار با مسئولین فدراسیون وزنه‌برداری ایران برای همکاری مشترک و دوسویه با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان گفت و گو کردند. روز گذشته در محل فدراسیون وزنه‌برداری؛ آراکل میرزویان قهرمان اسبق جهان با رئیس فدراسیون دکتر انوشیروانی دیدار کرد. اوگسن میرزویان پدر آراکل میرزویان، قهرمان اسبق المپیک و جهان در حال حاضر نایب رئیس کمیته ملی المپیک ارمنستان است و این جلسه شروع روابط بین دو کشور ایران و ارمنستان و همکاری در جهت فعالیت‌های وزنه‌برداری، برگزاری اردوهای مشترک و... خواهد بود. جلسه نهایی بعد از مسابقات آسیایی ازبکستان در کشور ارمنستان برگزار می‌شود.


سوپرلیگ بسکتبال وابا غرب آسیا- تهران
گرگانی‌ها آزادی را جهنم لبنان می‌کنند؟

تیم شهرداری گرگان در چهارمین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا امروز برابر ساجس لبنان به میدان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۱۹:۱۵  در سالن آزادی برگزار می‌شود و تیم ایرانی به دنبال حفظ تسلط خود بر باشگاه لبنانی است و می‌خواهد روند شکست‌ناپذیری خود را به 4 برساند. البته بازی برگشت این دو تیم برای گرگانی‌ها ممکن است آسان‌تر از دور رفت نباشد چرا که ساجس تغییراتی را در ترکیب خارجی‌های خود ایجاد کرده است. هر چند پیر جکسون امتیازآورترین بازیکن آنها تیم را ترک کرده و رفته ولی دیگر بازیکنان آن سهم بسزایی در بازی‌های اخیر نماینده لبنان داشته‌اند. بخصوص سنتر سودانی که در تیم ملی این کشور هم عضویت دارد و قابلیت‌های فنی بسیار بالایی از خود به نمایش گذاشته است اما باید دید این بازیکن می‌تواند مقابل ارسلان کاظمی، سالار منجی و پله عرض اندام کند یا خیر؟ همچنین قرار است هواداران متعصب گرگانی سالن آزادی را پر کنند تا به حریف لبنانی نشان دهند که تعداد طرفداران ایرانی خیلی بیشتر از آنهاست و میدان را برای ساجس جهنم خواهند کرد.


حمایت ورزشکاران بی‌ سرپرست در خیریه طهرانی مقدم

مؤسسه خیریه شهدای غدیر ولایت، ورزشکاران بی‌ سرپرست را حمایت می‌کند. این مؤسسه با توافق اسفندیاری مدیرعامل گل‌گهر سیرجان و خیریه شهید حسن طهرانی‌ مقدم با مدیریت برادر شهید قرار است ورزشکاران رشته‌های مختلف بی‌ سرپرست سراسر ایران را تحت پوشش بگیرند تا بهترین‌ها به جامعه معرفی شوند. سردار محمد طهرانی‌مقدم برادر شهید حسن طهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران در ورزش حضوری فعال دارد و قبلا رئیس هیات مدیره در باشگاه پیکان بود.

جستجو
آرشیو تاریخی