صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و سه - ۲۰ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و سه - ۲۰ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۲

حسین‌نژاد: فقط می‌توانم بهتر شوم

خیلی دوست داشتم در جام ملت‌ها بازی کنم

محمدجواد حسین‌نژاد پدیده نیم‌فصل اول لیگ برتر بود. او بر خلاف انتظار توانست خودش را به ترکیب اصلی سپاهان برساند و با بازی‌های خوب به ترکیب اصلی تیم امید رسید. او حتی به تیم ملی هم دعوت شد، ولی آخرین بازیکنی بود که از فهرست قلعه‌نویی برای جام ملت‌ها خط خورد.
هافبک 19 ساله سپاهان درباره تجربه حضور در تیم ملی و خط خوردن در لحظه آخر گفت: «بعد از چند بازی در لیگ توانستم به تیم ملی دعوت بشوم. این را مدیون آقای قلعه‌نویی و کادرشان هستم. به هر حال اعتماد کردن به بازیکن جوان کار سختی است. خدا را شکر که من حتی بازی هم برای تیم ملی انجام دادم. حالا این اتفاقی که افتاده من اصلاً ناراحت نیستم. مربی باید تصمیم بگیرد و بهترین تصمیم را برای تیمش می‌گیرد. من به آقای قلعه‌نویی کاملاً حق می‌دهم و تلاش می‌کنم روز به روز بهتر شوم تا به تیم ملی دعوت شوم.»
او درباره احساسش بعد از شنیدن این خبر گفت: «به هر حال این اتفاق برای همه بازیکنان و فوتبالیست‌ها پیش می‌آید. مهم این است که آدم بتواند توانایی‌های خودش را حفظ کند. این اتفاق برایم خیلی سخت بود ولی همانطور که گفتم نظر سرمربی تیم ملی است و همه باید به آن احترام بگذارند. تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم این است که هر روز بهتر بشوم. به‌نظرم این بهترین چاره و بهترین انگیزه برای من است.»
حسین‌نژاد اضافه کرد: «خیلی دوست داشتم که در جام ملت‌ها باشم. به هر حال این مسابقات یکی از بزرگ‌ترین تورنمنت‌های فوتبال دنیاست و هر بازیکنی دوست دارد که در این جام باشد. من هم به عنوان یک بازیکن جوان دوست داشتم کنار تیم باشم و تجربه کسب کنم.»
او  درباره عملکرد سپاهان در نیم‌فصل اول لیگ هم گفت: «در نیم‌فصل اول سه بازی آخر خیلی برای‌مان بد بود. بچه‌ها تمرکز نداشتند و حق هم داشتند؛ هم بازیکن هم مربی، با اتفاقاتی که برای‌مان رقم زدند. مثلاً شب قبل از بازی می‌گویند 6 بازیکن نمی‌توانند بازی کنند. بازی با آلومینیوم 3 اخراجی و بازی آخر هم مقابل شمس آذر اتفاقات خاص خودش را داشت که در جریان هستید. در کل خیلی شرایط سخت بود. از اول فصل چه در لیگ و چه لیگ قهرمانان خیلی ضربه خوردیم و واقعاً سخت است که تیمی بتواند در این شرایط دوام بیاورد.»  حسین‌نژاد با وجود  قرعه سخت سپاهان در لیگ قهرمانان نسبت به صعود خوش‌بین است و گفت: «الهلال واقعاً تیم خوبی است و در سال‌های اخیر و امسال نشان داده که واقعاً کار سختی پیش رو داریم. به نظرم اگر بازی رفت در نقش جهان برگزار شود و هواداران باشند کارمان خیلی راحت‌تر خواهد شد، تا اینکه در ورزشگاه دیگری بازی کنیم. به‌نظرم اگر در نقش جهان بازی کنیم، کار خیلی سختی در پیش نداریم.»

جستجو
آرشیو تاریخی