صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و نه - ۱۶ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و نه - ۱۶ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

ابراز همدردی استقلالی‌ها با مردم کرمان
به دنبال انفجاری که اخیراً در کرمان رخ داد و جمعی از هموطن‌های‌مان بر اثراقدام تروریستی به شهادت رسیدند، بازیکنان استقلال نیز در مقابل این فاجعه انسانی ساکت نماندند و با مردم کرمان ابرازهمدردی کردند. بازیکنان استقلال با انتشار متن‌هایی در صفحه‌های رسمی خود ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی به مردم کرمان که این روزها به شدت داغدارند، تسلیت گفتند. باشگاه استقلال هم در پیام جداگانه‌ای این فاجعه را محکوم کرده است.

تساوی استقلال مقابل پرسپولیس
دربی جوانان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل جوانان استقلال را محمدصالح رستمی به ثمر رساند. در جریان این بازی، تیم جوانان استقلال، در حالی که بازی یک بر یک مساوی بود، به ضربه پنالتی رسید اما این پنالتی را امیرحسین لاهوتی از دست داد تا بازی با همان نتیجه تساوی، به پایان برسد. علی سقائیان، سرمربی تیم جوانان استقلال با ابراز خرسندی از نمایش تیمش اعلام کرد که اگر موقعیت‌‌های استقلال تبدیل به گل می‌شد این تیم با اختلاف 2،3 گل از سد حریف خود عبور می‌کرد. اما در هر حال این بازی با همان تساوی تمام شد تا استقلال در رده جوانان همچنان در رتبه سوم جدول قرار داشته باشد. حدود 500 نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

دیدار مسئولان آکادمی با میرشاد ماجدی
میرشاد ماجدی، رئیس هیأت فوتبال استان تهران تماشاگر ویژه دربی جوانان تهران بود و بعد از برگزاری این بازی نشستی با حضور مسئولان آکادمی دو باشگاه و همچنین مربیان برگزار کرد. در این نشست صحبت‌های مناسبی درباره رشد و ارتقای سطح کیفی مسابقات فوتبال پایه تهران میان حاضران انجام شد. قرار است ارتباطات دو سویه میان هیأت فوتبال و باشگاه‌ها قوت بگیرد. لازم به یاد آوری است که علی خطیر نیز بازی استقلال مقابل رقیب سنتی را از نزدیک تماشا کرد.

دلخوری پیشکسوتان استقلال از نکونام
چرا جواب عنایتی را دادی؟
بسیاری از پیشکسوتان استقلال از اظهارات اخیر جواد نکونام علیه رضا عنایتی دلخورند. نکونام در نشست خبری بعد از بازی با پیکان در پاسخ به صحبت‌های عنایتی که گفته بود استقلال تیم پرمهره‌ای است اعلام کرد که عنایتی هم تیم پرمهره المپیک ایران را حذف کرد که این اظهارات مورد انتقاد بسیاری از پیشکسوتان استقلال قرار گرفت. استقلالی‌ها معتقدند که نکونام نباید آن طور علیه عنایتی موضع‌گیری می‌کرد و آب را به آسیاب رقبای استقلال می‌ریخت و یک اختلاف درونی را رقم می‌زد. شاید اگر نکونام از خود خویشتن‌داری به خرج می‌داد و مشاوره‌های بهتری به او داده می‌شد خودش را وارد این ماجرا نمی‌کرد اما سرمربی استقلال بی‌جهت خود را در یک بازی بیهوده انداخت تا عنایتی نیز به طعنه از او به عنوان پیشکسوت باشگاه پاس یاد کند و وعده پاسخگویی دهد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی