بدبیاری‌های سپاهان ادامه دارد

قرعه مرگ برای تیم مورایس

سپاهان که با محرومیت بازیکنانش روزهای دشواری را می‌گذراند، در لیگ قهرمانان آسیا هم با سخت‌ترین قرعه ممکن روبرو شد و باید مقابل الهلال بازی کند. پرافتخارترین تیم آسیا مدعی جدی قهرمانی در این مسابقات است و در مرحله گروهی در هر دو بازی رفت و برگشت نساجی را شکست داد. حتی مصدومیت ستاره‌ای مثل نیمار هم نتوانست روی روند این تیم تأثیر منفی بگذارد و شاگردان ژرژ ژسوس در لیگ عربستان هم صدرنشین و مدعی اصلی قهرمانی هستند.
19 برد متوالی در جام‌های مختلف نشان از فرم بالای الهلال و کار سخت سپاهان برای عبور از سد این تیم دارد. البته مورایس تیم خوبی در اختیار دارد و نباید تیم اصفهانی را از پیش بازنده دانست.
دو تیم پیش از این چهار بار در لیگ قهرمانان با هم روبرو شده‌اند و برای اولین بار قرار است در مرحله حذفی با هم بازی کنند. آمار سپاهان در بازی‌های قبلی بهتر است. تیم اصفهانی 4 بار با الهلال دیدار کرده که حاصلش دو برد، یک تساوی و یک شکست بوده است. الهلال فعلی اما با ستارگانی مثل یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس، سالم الدوساری و میتروویچ تیم ترسناکی است. البته طبق قوانین این دوره لیگ قهرمانان آسیا الهلال در هر بازی می‌تواند فقط از پنج بازیکن خارجی استفاده کند و این اتفاق خوبی برای آخرین نماینده ایران در این مسابقات است.
سپاهان در بازی رفت میزبان الهلال است و برای بازی برگشت باید به ریاض برود. این دو بازی بعد از جام ملت‌های آسیا خواهد بود و باید دید که ملی‌پوشان دو تیم در چه فرمی خواهند بود.

جستجو
آرشیو تاریخی