انتقال به اینتر بازهم به تعویق افتاد

بخت طارمی با گذرنامه پرتغالی باز می‌شود؟

در روزهای گذشته بحث انتقال مهدی طارمی به اینتر در پنجره زمستانی جدی شده بود. این برای چندمین بار است که گلزن ایرانی به فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا وصل می‌شود. با این حال طبق گزارش جدیدی که روزنامه گاتزتا منتشر کرده، این انتقال دوباره به تعویق افتاده و ممکن است تابستان آینده نهایی شود.
آنچه همکاری طارمی و سیمونه اینزاگی را به تأخیر می‌اندازد، محدودیت اینتر در جذب بازیکنان غیر اروپایی است. پیش از این گفته می‌شد که باشگاه اینتر قصد دارد آلکسیس سانچز را از تیم خارج کند و بسیاری از رسانه‌ها خبر از جذب طارمی در ژانویه دادند اما گاتزتا خبر می‌دهد که این انتقال تنها در تابستان آینده امکانپذیر خواهد بود.
با ماندن سانچز و اشغال یکی از سهمیه‌ها توسط مهاجم اهل شیلی، سران اینتر تنها یک بازیکن غیر اروپایی را می‌توانند به خدمت بگیرند. در این بین طارمی یک رقیب کانادایی به نام بوکان هم دارد که برای سران باشگاه اینتر چهره‌ای مهم به شمار می‌آید؛ چرا که حضور وینگر ۲۴ ساله کلوب بروژ برای جایگزینی خوان کوادرادوی مصدوم ضروری است.
آنچه می‌تواند به باز شدن این گره کمک کند، گرفتن پاسپورت پرتغالی از سوی طارمی است تا به عنوان یک بازیکن اروپایی به اینتر بپیوندد، ولی به نوشته روزنامه پرتغالی آبولا او تنها در پایان فصل جاری می‌تواند برای گذرنامه جدید اقدام کند، زمانی که دوره اقامت پنج ساله‌اش در پرتغال تکمیل شود.
البته ممکن است تا آن زمان سیاست نقل و انتقالات اینتر تغییر کند یا مشتری جذاب‌تری برای طارمی پیدا شود. به هر حال شکی نیست که تابستان آینده مقطع سرنوشت‌سازی برای طارمی خواهد بود؛ زمانی که قراردادش با پورتو به پایان می‌رسد و با گذرنامه اروپایی حق انتخاب بالاتری دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی