بدشانسی آوردم ولی برای سهمیه و مدال المپیک می‌جنگم

رسول معتمدی: آرام آرام دارم به شرایط ایده‌آل برمی‌گردم


رسول معتمدی قهرمان وزنه‌برداری جهان در سال 2021 که سال گذشته در رقابت لیگ آسیب جدی دید و از کورس قهرمانی و کسب سهمیه ورودی به بازی‌های المپیک پاریس فاصله گرفت در خصوص شرایطش برای بازگشت به چرخه قهرمانی و شانس کسب سهمیه ورودی به بازی‌های المپیک 2024 پاریس می‌گوید: «من این توانایی را در خودم می‌بینم که در المپیک مدال بگیرم. به همین دلیل اگر چه شرایط و بحران بسیار سختی را پشت سر گذاشتم، ولی باز هم امیدوارم به زودی به چرخه قهرمانی برگردم و بتوانم سهمیه المپیک بگیرم.»
رسول معتمدی در مورد شرایط اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در چالوس معتقد است: «خدا را شکر بعد از مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی اردوی تیم ملی هم بعد از هفته دوم مسابقات لیگ برتر در شهر چالوس شروع شد. باید بگویم که از لحاظ کیفیتی اردوی خوبی است و همه چیز در اینجا برای ما فراهم است. قدردان حمایت مجموعه مدیریتی فدراسیون وزنه‌برداری هستیم و امیدوارم که بتوانیم به خوبی پاسخ حمایت عزیزان را بدهیم.»
معتمدی با اشاره به وضعیت خودش معتقد است: «با توجه به مصدومیتی که داشتم بعد از مرحله بازتوانی و ریکاوری خدا را شکر دست به وزنه شدم. بعد از مسابقات جهانی عربستان که به روی تخته رفتم با توجه به شرایط بدنی‌ام عملکرد خوبی داشتم و دارم کم‌کم به آمادگی مطلوب می‌رسم.»
ملی‌پوش وزنه‌برداری ادامه می‌دهد: «تمریناتم را بعد از مسابقات جهانی عربستان در زادگاهم اصفهان پیگیری کردم. بعد از آن در اردوی تهران و الان هم در اردوی چالوس خیلی جدی روی تخته دست به وزنه شدم تا به نتیجه دلخواه برسم. روند رو به رشدی تا به امروز داشتم ولی نیاز دارم به آمادگی 100 درصد برسم و رکوردهای خوبی بزنم که هم کسب سهمیه باشد و هم در المپیک بتوانم مدال بگیرم. این توانایی را در خودم می‌بینم. من قبل از مصدومیتم وزنه‌های خوبی در حد المپیک زدم. تمام تلاشم را می‌کنم به لطف خدا و کمک کادر فنی و مجموعه فدراسیون به رکورد‌های مطلوبم برگردم.»

جستجو
آرشیو تاریخی