خبر

هندبالی‌ها جمعه به خانه برمی‌گردند
تیم ملی هندبال مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا بحرین آماده می‌‌شود.
ملی‌پوشان هندبال برای رقابت‌های قهرمانی آسیا از چهارم دی در آخرین اردوی تهران برای 6 روز تمرینات‌شان را استارت زدند.
آنها احتمالاً بعد از تمرین در تهران تا فردا زیر نظر سرمربی تیم مجید رحیمی‌زاده و دستیارانش تمرین می‌کنند و برای استراحت کوتاه مدت به خانه‌های‌شان برمی‌گردند. سرمربی ترجیح می‌دهد تیمش قبل از حضور در بحرین برای بازی تدارکاتی در یکی از کشورهای همسایه اردو بزند. اما اگر اردوی برون مرزی و بازی تدارکاتی جور نشد، ملی‌پوشان از 12 دی ماه به اردو برمی‌گردند و تمرینات را انجام می‌دهند و ۱۸ دی ماه به منامه، پایتخت بحرین می‌روند.علی رحیمی کازرونی، محمد سیاوشی، سعید برخورداری، مجتبی حیدرپور، رضا عزتی، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام‌نیا، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، امیرعباس سلطانی، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، سلامان بربط، مهران رهنما، روح‌الله عادلخانی، کامیار طاهری، کیارش طاهری، یاسین کبیریان‌جو، محمدرضا اورعی و پویا نوروزی‌نژاد ۲۱ بازیکنی‌اند که به آخرین اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. بیست‌ویکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۵ کرواسی، دانمارک و نروژ از ۲۱ دی تا دوم بهمن در منامه بحرین برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال ایران در این مسابقات در گروه B با تیم‌های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه است.


نیم فصل لیگ بسکتبال فردا به پایان می‌رسد
ذوب‌آهن به رده دوم سقوط می‌کند؟
نیم فصل بیست و پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر با برگزاری دو دیدار معوقه امروز و فردا به پایان می‌رسد و جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی مشخص می‌شود. فصل جدید بازی‌ها از چهارم آبان آغاز شد و روز سه‌شنبه به پایان هفته یازدهم و پایانی رسید. روزی که شهرداری گرگان با نتیجه 94- 72 برابر طبیعت به برتری رسید. اما برای بسته شدن پرونده نیم فصل طی روزهای آینده دو مسابقه معوقه از هفته ششم و دهم باید برگزار شود. امروز بازی معوقه مس کرمان و مهرام از هفته ششم در کرمان برگزار می‌شود و فردا تیم‌های شهرداری گرگان و آورتا ساری رودرروی هم قرار می‌گیرند تا برگزارکننده دیدار معوقه هفته دهم باشند. با برگزاری این دو دیدار، جایگاه نهایی تیم‌ها در پایان نیم فصل اول مشخص می‌شود.
در حال حاضر ذوب‌آهن با ۲۱ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است. در صورتی که گرگانی‌ها نتیجه دیدار خانگی فردای خود مقابل نماینده ساری را واگذار کنند، در جایگاه دوم جدول رده‌بندی باقی می‌مانند و ذوب‌آهن قهرمان نیم فصل می‌شود. در غیر این صورت هر دو تیم در امتیاز 21 شرایط مشابه پیدا می‌کنند و کار به تفاضل گل کشیده می‌شود که با توجه به تفاضل گل فعلی دو تیم، به نظر می‌رسد شرایط با گرگانی‌ها همراه‌تر باشد.
در ضمن اگر مهرامی‌ها در خانه کرمان به پیروزی برسند؛ شاگردان فرزاد کوهیان با کسب دو امتیاز بازی دو پله صعود کرده و به رده سوم و بالاتر از طبیعت می‌رسند.

جستجو
آرشیو تاریخی