رئال مادرید در بالای جدول سال را به پایان رساند

صدرنشینی در سر لوکاس

 رئال مادرید در چهارچوب هفته هجدهم لالیگا برابر دپورتیوو آلاوز قرار گرفت. با توجه به تساوی خیرونا آنها فرصت داشتند با پیروزی در این بازی صدر را از شگفتی‌ساز لالیگا پس بگیرند. این اتفاق در دقایق پایانی رخ داد و آنها با تک گل لوکاس واسکز پیروز بازی شدند. رئال مادرید در شبی که کاپیتانش اخراج شد توانست با یک برد روحیه‌بخش سال 2023 را به پایان برساند و با صدرنشینی به استقبال کریسمس برود. شاگردان کارلو آنچلوتی با پیروزی یک-صفر مقابل آلاوز، صدر جدول را از خیرونا پس گرفتند تا سال میلادی را با صدرنشینی به پایان برسانند. سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از برد شیرین مقابل آلاوز در نشست خبری حضور یافت تا پاسخگوی سؤالات اصحاب رسانه باشد.
 
سوپرلیگ
 تصمیم بزرگی در تاریخ فوتبال گرفته شد، هنوز برخی از تیم‌ها قانع نشده‌اند، اما این می‌تواند اتفاق خوبی باشد. فکر می‌کنم در نهایت اینکه انحصار در فوتبال وجود نداشته باشد، امری مثبت خواهد بود. تقویم بین‌المللی را می‌توان بهبود بخشید. فکر می‌کنم سوپرلیگ می‌تواند برای همه مثبت باشد.
 
رودریگو
 او خسته بود، ۱۰ نفره شدن روی تیم ما فشار وارد کرد. مستحق برد بودیم.
 
خوشحالی بیش از حد پس از گل وازکز
 ما ۱۰ نفره بودیم، فشار زیادی روی تیم بود و کل دنیا فکر می‌کردند که امتیاز از دست می‌دهیم و همین قضیه باعث شد بعد از گل، خوشحالی بیش از حدی داشته باشیم.
 
تغییر نگرش جود بلینگام
 در مورد او چیزی عوض نشده است. او کیفیت بالای خودش را بارها نشان داده است و مجبور به تغییر چیزی نیست.
 
اورلین شوامنی
 می‌دانم که او پس از شنیدن حرف‌هایم از دستم عصبانی خواهد شد، اما او امشب نشان داد که عملکردش در دفاع وسط، شگفت‌انگیز است. شوامنی تمام ویژگی‌های ممکن را دارد که تبدیل به یکی از بهترین دفاع وسط‌های دنیا شود.
 
اخراج ناچو
 مشکل فوتبال الان این است که داور بازی یک تصمیم می‌گیرد و VAR یک تصمیم دیگر. داور خودش صحنه را دید و تصمیم گرفت کارت زرد دهد اما VAR تشخیص داد که ناچو اخراج شود.
 
خیرونا
 آنها نشان داده‌اند چه کیفیت بالایی دارند، ما بازی امشب آنها را دیدیم، مطمئنم مثل هفته قبل به پیروزی می‌رسیم.
جستجو
آرشیو تاریخی