شرط‌های عجیب، تیم ملی را از نایب قهرمان المپیک گرفت

چرا گودرزی مربی تیم ملی نشد؟

محسن وظیفه
روزنامه نگار

در حالی اعضای کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد معرفی شدند که خبری از نام صادق گودرزی نیست. در شرایطی که از چند روز قبل اعلام شده بود او به همراه مهدی تقوی به کادرفنی تیم ملی اضافه می‌شود تیم ملی کشتی آزاد تمرینات خود را در خانه کشتی آزاد آغاز کرده و کادرفنی جدید هدایت این تیم را برعهده گرفته اما برخلاف اخباری که در این چند روز منتشر شده بود، صادق گودرزی در بین مربیان تیم ملی حضور نداشت.
طبق اخبار موثقی که منتشر شده بود؛ نام صادق گودرزی دارنده مدال نقره جهان و المپیک، به عنوان یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی بزرگسالان مطرح شده بود اما با شروع اردوی تیم ملی مشخص شد که خبری از صادق گودرزی در بین مربیان جدید تیم ملی کشتی آزاد نیست. ظاهراً صادق گودرزی برای حضور در اردوی تیم ملی شرط و شروطی را گذاشته بود که خیلی به مذاق سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون کشتی خوش نیامده و همین پرونده حضور او در کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد را بست. یکی از شروطی که صادق گودرزی مطرح کرده، سرمربیگری یکی از تیم‌های پایه بوده و علاوه بر این اعلام کرده بود که باید به عنوان مربی اول و یا مربی ارشد تیم ملی کشتی آزاد هم معرفی شود. دو شرطی که خیلی زود از سوی فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی آزاد رد شد. محسن کاوه به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرده که دیگر در کادرفنی تیم ملی چنین عنوانی وجود ندارد و طبیعی است که دیگر گودرزی نمی‌تواند با این عنوان در تیم ملی باشد. مطرح شدن این شروط از سوی گودرزی باعث شده تا فدراسیون کشتی و محسن کاوه به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به طور کل قید انتخاب گودرزی را برای حضور در ترکیب تیم ملی بزنند و به همین دلیل هم بلافاصله به سراغ احسان لشگری رفته و او را به عنوان مربی تیم ملی معرفی کرده‌اند.
حضور صادق گودرزی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد به عنوان مربی تیم ملی می‌توانست برای این کشتی‌گیر آینده خوبی را رقم بزند. حضور در المپیک به عنوان مربی در کارنامه او ثبت می‌شد و علاوه بر این هم می‌توانست در کنار محسن کاوه و غلامرضا محمدی تجربیات جدیدی را به عنوان مربی به دست بیاورد اما او این فرصت را از دست داد. آن‌هم در روزهایی که فدراسیون کشتی برنامه‌ریزی کرده تا چهره‌ها و قهرمانان چند سال گذشته را به جمع مربیان تیم ملی اضافه کند و نسل جدیدی را به عنوان مربی به تیم ملی کشتی آزاد معرفی کند اما حالا باید برود و در همان باشگاهش به مربیگری مشغول شود.

جستجو
آرشیو تاریخی