صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و چهار - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و چهار - ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

 

یحیی دفاع راست تیم نوجوانان را می‌خواهد
یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان پایتخت با توجه به ضعف پرسپولیس در چند پست، قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن را به خدمت بگیرد تا این تیم را برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر تقویت کند.یکی از بازیکنانی که  مورد توجه کادرفنی پرسپولیس و گل‌محمدی قرار گرفته، نیما اندرز ستاره تیم فوتبال نوجوانان ایران است. اندرز در جام‌جهانی زیر ۱۷ ساله‌های جهان یکی از شاگردان حسین عبدی بود و در پست دفاع راست یکی از مهره‌های کلیدی یوزها در اندونزی به شمار می‌رفت .این بازیکن که سابقه حضور در آکادمی کیا را در کارنامه خود دارد، با باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی داشته و اگر مشکلی رخ ندهد این بازیکن در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر شاگرد گل‌محمدی خواهد شد.


تکذیب مذاکره
با دو ملی‌پوش
اخیراً اخبار و شایعاتی درباره مذاکره حسین بادامکی با دو بازیکن ملی‌پوش برای پیوستن به پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده اما سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس این مسأله را تکذیب کرد. بادامکی تأکید کرد وقتی لیستی از جانب کادر فنی داده نشده، طرح این مباحث درست نیست و تنها باعث حاشیه می‌شود و به ضرر تیم پرسپولیس خواهد بود. بادامکی تأکید کرد هنوز چهار بازی دیگر تا پایان نیم فصل باقی مانده و تلاش کادر فنی و بازیکنان در این راستا خواهد بود که از این چهار بازی دست پر بیرون بیایند و بعد از آن است که بحث‌های نقل و انتقالات در صورت درخواست کادر فنی دنبال خواهد شد. گفتنی است این شایعه در حالی پخش شده که جذب بازیکن ملی‌پوش حتی اگر این بازیکنان در رده سنی زیر 23 سال باشند در مقطع نیم فصل کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد و هیچ باشگاهی حاضر به از دست دادن بازیکن ملی‌پوش و جوان خود نیست و معمولاً دریافت رضایتنامه این بازیکنان هزینه و دردسرهای زیادی دارد.


تمرین یکساعته پای پرواز
آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با استقلال خوزستان دیروز در ورزشگاه کاظمی به مدت ۶۰ دقیقه انجام شد .به غیر از وحید امیری همه بازیکنان در این تمرین حاضر بودند و برنامه‌های کادر فنی را اجرا کردند .سرخپوشان بعد از تمرین به فرودگاه رفتند تا با یک پرواز چارتر راهی اهواز شوند.


بازی پرسپولیس نیم ساعت جلو افتاد
ابتدا گفته شده بود پرسپولیس و استقلال خوزستان از ساعت 15:30 مقابل هم قرار می‌گیرند اما دیروز زمان این مسابقه نیم ساعت جلو افتاد و این دیدار ساعت 15 در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد. بلیت‌فروشی این مسابقه هم از روز یکشنبه شروع شده و قرار نیست در این مسابقه شاهد حضور بانوان در ورزشگاه باشیم. به نظر می‌رسد با توجه به نتایج ضعیف استقلال خوزستان در این فصل تعداد تماشاگران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه اهواز بیشتر از هواداران تیم میزبان باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی