خبر

 

یک دقیقه سکوت برای پدر بسکتبال
سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در بیانیه‌ای هفته نهم لیگ برتر آقایان و هفته ششم لیگ برتر بانوان را به یاد مرحوم محمود مشحون نام‌گذاری کرد. در این بیانیه آمده است: «یک بار دیگر و این بار به نیابت از طرف خانواده بزرگ و ارجمند بسکتبال کشور درگذشت مرحوم مغفور شادروان محمود مشحون را به خانواده ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و خاطر نشان می‌سازد که با احترام مجدد به کسوت آن عزیز از دسته رفته، مسابقات این هفته فدراسیون بسکتبال را به نام ایشان نام‌گذاری نموده و تمامی مسابقات با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه به روح آن جنت‌مکان آغاز می‌شود.»


4 دی‌ماه؛ نیم‌فصل لیگ برتر هندبال
نیم‌فصل سی‌وششمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان 4 دی ماه آغاز می‌شود. این کمیته همچنین با اعلام برنامه کامل مسابقات لیگ سی‌وششم بیان کرد برابر بند 5 ماده 113 آیین‌نامه کمیته مسابقات اگر باشگاهی تا نیم‌فصل 51 درصد از کل قرارداد فصل را به بازیکن یا کادرفنی پرداخت نکند، با درخواست و ارائه مستندات ذی‌نفعان و تأیید فدراسیون بازیکن یا کادر فنی آزاد محسوب می‌شوند. پنجره دوم نقل و انتقالات مسابقات و بازه زمانی لازم جهت ارسال درخواست بازیکنان و کادر‌فنی و ارائه مدارک و مستندات ایشان مبنی برعدم دریافت 51 درصد و همچنین ارسال دفاعیات و مستندات باشگاه‌ها در این خصوص از تاریخ پنجم تا چهاردهم دی ماه 1402 است. روز 14 دی ماه روز پایانی پنجره نقل و انتقالات در نظر گرفته شده است.
 

رونمایی از قرعه پینگ‌پنگ بازان ایرانی در ایتالیا
ملی‌پوشان پینگ‌پنگ رقبای خود را در جدول اصلی مسابقات فیدر ایتالیا شناختند. قرعه‌کشی رقابت‌های آزاد جهانی (فیدر) ایتالیا انجام شد و هر چهار ملی‌پوش کار خود را از جدول اصلی و در مرحله 32/1 آغاز می‌کنند. در نخستین بازی، نیما عالمیان دارنده رنکینگ ۲۲۲ دنیا با جیری مارتینکو از چک دارنده رتبه ۲۱۰ دنیا دیدار می‌کند. نوید شمس دیگر نماینده حاضر در این رقابت‌ها که رتبه ۲۲۹ جهان را در اختیار دارد با فلیکس وتزل از مالت دیدار می‌کند و در صورت پیروزی با برنده مارکوس مادرید از مکزیک و دیمیتری لواجاک از صربستان روبه‌رو خواهد شد. امیرحسین هدایی، دارنده رنکینگ ۱۱۶ دنیا، در نخستین دیدار خود با توماسو جیووانتی از ایتالیا به رقابت خواهد پرداخت. نوشاد عالمیان، دارنده رتبه ۵۶ دنیا، در اولین بازی خود با استبان در از فرانسه دارنده رنکینگ ۲۴۶ جهان مسابقه خواهد داد. همچنین تیم دوبل برادران عالمیان در نخستین دیدار خود در مرحله 8/1 نهایی با تیم دوبل ایتالیا متشکل از کارلو روسی و جان اویبود دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی با برنده پورتوریکو و اسپانیا به رقابت می‌پردازد. مسابقات تنیس روی میز فیدر (آزاد جهانی) ایتالیا از ۲۱ تا ۲۶ آذرماه به میزبانی شهر بیلا ایتالیا در جریان است.

جستجو
آرشیو تاریخی