صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد - ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

اولین مدال MMA در قهرمانی آسیا
 تیم MMA آیمف ایران برای نخستین بار در تاریخ به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا رسید.
چهارمین دوره این رقابت‌ها در حالی به میزبانی بحرین در حال برگزاری است که فریبرز رضوانی در وزن 57 کیلوگرم بعد از شکست مقابل حریفی از بحرین به مرحله شانس مجدد راه پیدا کرد، او در رده‌بندی به رغم برتری محسوس در مبارزه، با نظر داور وسط به دلیل مصدومیت نتیجه را واگذار کرد و به مقام پنجمی بسنده کرد. در وزن ۶۷ کیلوگرم هم ابوالفضل فتوحی‌مقدم در دور اول استراحت کرد اما در دور دوم با یک بازی زیبا حریف خود از عربستان را شکست داد تا به فینال مسابقات راه پیدا کند. او در فینال با حریفی از امارات رقابت کرد و بعد از چهار دقیقه مبارزه تماشایی، پیروز شد و برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران به مدال طلای قهرمانی آسیا MMA رسید. این اولین حضور نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ام.ام.ای آیمف است.


مربی بلژیکی آنلاین  برای دوچرخه‌سواران ملی‌پوش
فدراسیون دوچرخه‌سواری مربی بلژیکی را برای تمرین چهار رکابزن جاده اردونشین برای المپیک استخدام می‌کند. با تأیید کمیته ملی المپیک و تأمین بودجه لازم، فدراسیون دوچرخه‌سواری با مربی بلژیکی به توافق رسیده تا به صورت آنلاین عملکرد چهار رکابزن ملی‌پوش، سه مرد و یک زن را زیر نظر بگیرد. در نهایت یک رکابزن مسافر المپیک 2024 پاریس می‌شود.


تیم ملی ووشو هند به ایران می‌آید
تیم ملی ووشو هند با ۱۴ ورزشکار جهت برپایی اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی ۲۲ آذرماه وارد ایران خواهد شد. این تیم ملی پس از ورود به ایران راهی مازندران شده تا به مدت ۱۴ روز تمرینات خود را در این استان پیگیری کند. هند یکی از کشورهای مطرح در ووشو جهان و آسیا در بخش ساندا است که مدال‌های مختلفی را در رویدادهای مهم به دست آورده است.

 
احتمال لغو اعزام شطرنج‌بازان به‌امارات
شهرام عظیمی با انتقاد از عملکرد امارات به‌عنوان میزبان رقابت‌های شطرنج قهرمانی رده‌های سنی آسیا در صدور ویزای تیم ملی رده‌های سنی ایران از احتمال لغو اعزام این تیم به‌دلیل عدم صدور روادید خبر داد.
سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: متأسفانه علی‌رغم اقدام فدراسیون در تاریخ ۲۱ آبان ماه برای درخواست ویزای ملی‌پوشان و خرید بلیت پرواز به‌دلیل عدم همکاری امارات و صادر نشدن ویزای بازیکنان و کادر همراه تاکنون، اعزام تیم ملی رده‌های سنی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و اگر هر چه سریع‌تر روادید صادر نشود اعزام تیم لغو خواهد شد.
عظیمی اظهار داشت: برای اعزام تیم تمامی تمهیدات لازم توسط فدراسیون اندیشیده شده و قرار بود تیم ملی امروز(سه‌شنبه) ۲۱ آذر ماه از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به سمت فرودگاه دبی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی به میزبانی العین عزیمت کند که متأسفانه تا این لحظه به‌دلیل عدم همکاری و کارشکنی امارات ویزای تیم ملی ایران صادر نشده است.

جستجو
آرشیو تاریخی