خبر

 

پاراشنا اردونشین شد
اردوی تیم ملی شنای جانبازان و توان‌یابان از امروز در مجموعه ورزشی آزادی تشکیل شد. سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار ملی‌پوشانی هستند که در این اردوی 10 روزه زیر نظر علیرضا ایزدی سرمربی تیم ملی  تمرین می‌کنند تا برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس آماده شوند.

 
پیروزی مقصودلو در لیگ شطرنج اتریش
پرهام مقصودلو، مرد شماره یک شطرنج ایران در لیگ شطرنج اتریش به پیروزی رسید تا با ریتینگ زنده ۲۷۴۶.۳ در رده دوازدهم جهان بایستد. او که در لیگ اتریش دست به مهره شده است، در دور چهارم این مسابقات به مصاف حریف آلمانی رفت و در حالی پیروز شد که با ریتینگ ۲۷۳۲ در این مسابقات حضور داشت. حریف آلمانی او در این دور دارای ریتینگ ۲۴۹۴ بود. تیم مقصودلو حریفش را با نتیجه قاطع ۵ بر یک شکست داد. رقابت‌های لیگ شطرنج اتریش با حضور ۱۲ تیم پیگیری می‌شود و تیم مقصودلو در رده چهارم قرار دارد.

 
کسی ریاست تنیس روی میز را نمی‌خواهد؟
مهلت تعیین‌شده برای نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون تنیس روی میز در حالی سپری می‌شود که هنوز هیچ کاندیدایی برای ورود به انتخابات این فدراسیون نام‌نویسی نکرده است. در آستانه اتمام دوره قانونی ریاست مهرداد علی‌قارداشی دراین فدراسیون و در راستای مهیا شدن شرایط برای تشکیل به‌موقع مجمع انتخاباتی، مهلت ۱۰ روز کاری نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست تعیین شد. این بازه زمانی از ۲۸ آبان آغاز شد و تا ۱۱ آذر ادامه دارد. در آستانه ششمین روز نام‌نویسی تاکنون هیچ کاندیدایی برای ورود به انتخابات به فدراسیون مراجعه نکرده است. مهدی تکابی تنها فردی است که برای عضویت در هیأت رئیسه نام‌نویسی کرده است. او در حال حاضر هم عضو هیأت رئیسه و رئیس هیأت اصفهان است.

 
رقابت سخت وفایی با جادوگر انگلیسی
برترین و تنها نماینده اسنوکر حرفه‌ای ایران در مسابقات UK Championship، رقابت سختی با حریف انگلستانی خود دارد. پیکارهای مقدماتی اسنوکر قهرمانی بریتانیا ۲۰۲۳ (یوکی چمپیونشیپ) روزهای ۲۷ آبان تا ۲ آذر در سالن مورنینگ ساید آرنا شهر لستر- انگلستان برگزار شد. دور اصلی هم از دیروز استارت خورد که تا ۱۲ همین ماه ادامه دارد. این رقابت‌های رنکینگی، جزو جام‌های سه‌گانه انگلستان است که جایزه نفر اول آن ۲۵۰ هزار پوند است. حسین وفایی در بازی اول مارتین او دونیل را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و در دور بعدی ا اسکات دونالدسون را ۶ بر چهار مغلوب و به دور اصلی صعود کرد. او امروز ساعت 22:30 با شان‌مورفی روبه‌رو می‌شود. مورفی در رنکینگ جهانی ۷ و وفایی در رنکینگ ۱۸ قرار دارد. مورفی در لیگ حرفه‌ای اسنوکر به خاطر ضربات صاف و چال‌کردن‌های از راه‌ دور به جادوگر ملقب شده است.
 

جستجو
آرشیو تاریخی