طارمی در عمق داد، علی جهان مصدوم شد

روتردام به جای تاشکند

بدون شک یکی از بازیکنان کلیدی و باتجربه تیم ملی علیرضا جهانبخش است. او در سال‌های اخیر پای ثابت اردوهای تیم ملی بوده و در بسیاری از بازی‌ها، علی‌رغم جوان بودن، وظیفه سنگین کاپیتانی تیم ملی ایران را برعهده گرفته است‌. شاید در بازی ایران با هنگ‌کنگ هیچکس نگران نتیجه بازی نبود اما مصدومیت شدید کابوسی است که می‌تواند این بازی‌های راحت را ترسناک کند. علیرضا جهانبخش، شماره 7 تیم ملی در روزی که در ترکیب اصلی ایران بود اتفاقی تلخ را تجربه کرد و حالا باید برای درمان زیر نظر پزشکان فاینورد، به هلند برگردد.
جهانبخش در دقیقه ۷۵ دیگر توان ادامه بازی را نداشت و خودش هم فهمیده بود که دچار مصدومیت شده و باید زمین را ترک کند. او اگرچه تمام تلاشش را کرد که احساساتش را کنترل کند و حتی بدون برانکارد و با پای خودش زمین را ترک کرد اما نهایتاً در لحظاتی خشم و اندوه تمام وجود او را فرا گرفت. در یکی از صحنه‌ها مهدی طارمی پاس در عمق داد که علی جهان برای رسیدن به توپ استارت زد اما همسترینگ او کش آمد و دیگر نتوانست آنطور که باید به بازی ادامه بدهد.
بنابر اعلام سایت فدراسیون، علیرضا جهانبخش برای مداوای پای آسیب دیده خود به هلند باز می‌گردد. پرهان خانلری پزشک تیم ملی فوتبال در این خصوص گفت: «علیرضا جهانبخش در جریان دیدار برابر هنگ‌کنگ از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی جزئی شد و بر این اساس او برای رفع این آسیب‌دیدگی به دو هفته استراحت نیاز دارد.»
حالا علیرضا بعد از یکی دو روز استراحت چمدان خود را به مقصد روتردام می‌بندد تا تحت نظر پزشکان فاینورد درمان شود. او به همین دلیل بازی با ازبکستان را از دست می‌دهد و نمی‌تواند هفتاد و پنجمین بازی ملی خود را در تاشکند انجام بدهد. علیرضا البته امیدوار است زودتر از موعد به تمرینات فاینورد برگردد و برای این تیم در لیگ قهرمانان و همچنین لیگ هلند بازی کند.

جستجو
آرشیو تاریخی