آیین تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی برگزار شد

آیین تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، زاکانی شهردار تهران و قهرمانان و پیشکسوتان در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
در ابتدا از مدال‌آوران رشته کشتی آزاد شامل حسن یزدانی، امیر حسین زارع، یونس امامی، رحمان عموزاد و مجتبی گلیج تقدیر شد و پژمان درستکار نیز در مراسم حضور پیدا نکرده بود. پس از آن نوبت به ورزشکاران رشته کشتی فرنگی شامل ساروی، میرزازاده، سهرابی، علیزاده و کاویانی‌نژاد رسید که با حضور رنگرز پاداش خود را دریافت کردند و به همین ترتیب از سایر ورزشکاران مدال‌آور بازی‌های آسیایی هانگژو نیز تقدیر شد.
در این مراسم به مدال‌آوران طلای رشته‌های انفرادی ۱۰۰ میلیون تومان، مدال‌آوران نقره ۷۰ میلیون تومان و به مدال‌آوران برنز ۵۰ میلیون‌ تومان پرداخت شد و به مدال‌آوران طلای رشته‌های تیمی ۷۰ میلیون تومان، به مدال‌آوران نقره ۵۰ میلیون تومان و به مدال آوران برنز ۳۵ میلیون تومان پرداخت شد و همچنین به سرمربیان ۳۰ میلیون تومان تخصیص یافت.
 
پرداخت پاداش جدید به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی
طی تفاهمنامه منعقد شده بین شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک پاداش جدیدی به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو، تخصیص یافت. بر این اساس به مدال‌آوران طلای رشته‌های انفرادی ۱۰۰ میلیون تومان، مدال‌آوران نقره ۷۰ میلیون تومان و به مدال‌آوران برنز ۵۰ میلیون‌ تومان پرداخت می‌شود و به مدال‌آوران طلای رشته‌های تیمی ۷۰ میلیون تومان، به مدال‌آوران نقره ۵۰ میلیون تومان و به مدال آوران برنز ۳۵ میلیون تومان پرداخت می‌شود. گفتنی است، همچنین به سرمربیان ۳۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود و برای مربیان مبلغی در نظر گرفته نشده است.

جستجو
آرشیو تاریخی