سوژه

رئیس سازمان لیگ والیبال:
آغاز تست دوپینگ به درخواست ما بود

افسران سازمان مبارزه با ‌دوپینگ، به درخواست سازمان لیگ فدراسیون والیبال از هفته سوم  لیگ برتر مردان، تست دوپینگ از بازیکنان را استارت زدند.
افسران ستاد ضد دوپینگ ایران، کار را چهارشنبه هفته قبل، یعنی هفته سوم لیگ برتر و از بازی هورسان رامسر و ایفاسرام اردکان در رامسر استارت زدند. با نمونه‌گیری از یک بازیکن هورسان و یک بازیکن ایفاسرام. محسن ترابی سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این باره می‌گوید: «ما از نادو درخواست نمونه‌گیری از بازیکنان در همه هفته‌ها را داشتیم که نمونه‌گیری از هفته پیش و بازی هورسان رامسر با ایفاسرام اردکان به میزبانی رامسر شروع شد. همه تلاش ما برای حضور آنها در بازی‌های همه هفته‌های رفت و برگشت لیگ برتر است که به دلیل همزمانی با لیگ‌های رشته‌های دیگر شاید بعضی هفته‌ها به صورت رندم در بعضی شهرها حاضر شوند و از بازیکنان دو تیم تست بگیرند. اما افسران ستاد مبارزه با دوپینگ برای مرحله پلی‌آف در سالن رقابت‌ها مستقر می‌شوند.»


در هفته سوم لیگ بسکتبال کدام تیم به صدر می‌رود؟
جدال دیدنی تهرانی‌ها در شهرقدس

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز با دیدار حساس و مهیج مهرام و طبیعت در شهرقدس استارت می‌خورد.
 مهرام در این فصل با فرزاد کوهیان، سرمربی سابق ذوب‌آهن به توافق رسیده است. او هم با آمدنش به تهران سجاد مشایخی را به تهران آورد؛ بازیکنی که سه فصل است او را در اصفهان همراهی کرده است. در کنار این بازیکن نام‌هایی چون سجاد پذیرفته، محمد جمشیدی امتیازآورترین بازیکن لیگ، پیترگریگوریان، متین جلالیان و... دیده می‌‌شود؛ بازیکنان جوانی که سال‌هاست برای مهرام بازی می‌کنند و این بار می‌خواهند جام قهرمانی را بعد از مدت‌ها در پایان فصل جدید به خانه ببرند. هر چند در مسیر این قهرمانی تیم‌های قدرتمندی چون ذوب‌آهن، شهرداری گرگان و طبیعت را پیش رو دارند.
اما امروز ساعت چهار عصر با یکی از این تیم‌های مدعی یعنی طبیعت باید بازی کنند. تیم تازه‌وارد لیگ برتری سعید داورپناه، آرمان زنگنه و محمد شهریان را جذب کرده و در کنار یار خارجی‌شان به نام جردن با دو برد پیاپی استارت زده‌اند.
البته مهرامی‌ها برای اینکه از تیم‌های رقیب عقب نیفتند به تازگی نیز یک سنتر آمریکایی به نام او.دی آنوسیکه را جذب کرده‌اند تا امروز به میدان بفرستند. این بازیکن ۲متر و ۳ سانتیمتری در هفته گذشته به تهران آمد و نخستین تمرین خود را با مهرام انجام داد. اما در سایر دیدارها شهرداری گرگان قهرمان فصل گذشته این هفته در کرمان به مصاف مس کرمان می‌رود و ذوب‌آهن هم در خانه میزبان مس رفسنجان است.

جستجو
آرشیو تاریخی