خبر

 

اعلام تقویم مسابقات هندبال آسیا و جهان؛
۹ رویداد مهم پیش روی ایران
با برگزاری مجامع عمومی فدراسیون‌های هندبال جهان و آسیا در هفته گذشته، تقویم مسابقات و رویدادهای آسیایی و جهانی هندبال در سال ۲۰۲۴ میلادی تصویب و اعلام شد.
بر این اساس هندبال ایران در سال ۱۴۰۳، ۹ رویداد مهم پیش رو دارد. برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان، هفتمین و بیست و هفتمین دوره هندبال قهرمانی باشگاه‌های زنان و مردان آسیا، قهرمانی جوانان و نوجوانان پسر آسیا، بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان جهان و غیره بخشی از رویدادهایی است که هندبال ایران پیش رو دارد.
تقویم کامل مسابقات هندبال در سال ۱۴۰۳ به این شرح است:
سومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی نوجوانان پسر آسیا/ فروردین ۱۴۰۳/ میزبان نامشخص است.
هفتمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا/ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قزاقستان
مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان (زیر ۲۰ سال) / تیر ۱۴۰۳/ مقدونیه شمالی
هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان پسر آسیا (زیر ۲۱ سال) / تیر و مرداد ۱۴۰۳/‌ میزبان نامشخص است
دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا (زیر ۱۹ سال) / شهریور ۱۴۰۳/‌ میزبان نامشخص است
بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا/ آبان ۱۴۰۳/ میزبان نامشخص است
بیستمین دوره مسابقات قهرمانی زنان آسیا/ آبان ۱۴۰۳/ میزبان نامشخص است
بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان جهان/ دی ۱۴۰۳/ کرواسی – دانمارک - نروژ
 

فرزاد کوهیان:
بازیکن آمریکایی به ترکیب ما اضافه خواهد شد
کوهیان در پاسخ به این سؤال که چرا مهرام از فرصت حضور بازیکن خارجی خود بهره نبرده، تأکید کرد: یک بازیکن آمریکایی به اسم اودرآ انوسیکه که در  پست سنتر دست به توپ است و عضو باشگاه رئال بتیس است در روزهای آینده به ترکیب ما اضافه خواهد شد و به احتمال فراوان از هفته چهارم در ترکیب مهرام به میدان می‌رود و امیدوارم این بازیکن بتواند عملکرد خوبی در تیم ما داشته باشد.
 

جام‌جهانی شمشیربازی تهران
مدال برنز به ایران رسید
مسابقات جام جهانی شمشیربازی جوانان در رشته اسلحه سابر و در بخش انفرادی دیروز، سیزدهم آبان ماه در ورزشگاه شهید شیرودی، سالن شهید افراسیابی برگزار شد. 17 سابریست از کشورهای مختلف در این مسابقات شرکت کردند که نیما آقایی توانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند اما مقابل عبدالکریم محمد کویتی شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
فینال مسابقات بین عبدالکریم محمد از کویت و اسلام بیک عبدازوف از ازبکستان برگزار شد که عبدازوف موفق شد با نتیجه ۱۴ بر ۶ حریف کویتی را شکست دهد و مدال طلا را از آن خود کند.نیما آقایی و فورکان یامان از ترکیه مشترکاً برنزی شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی