نمی‌دانم در کنار فرزندم چه روزهایی را تجربه می‌کنیم

جوانمردی: خانوادگی به هانگژو آمدیم

کاروان ورزشی ایران در حالی راهی بازی‌های پاراآسیایی شده که یکی از شانس‌های اصلی مدال طلا در این دوره ساره جوانمردی است. کسی که دو طلا ی تیراندازی در اینچئون و دو طلا در جاکارتا کسب کرده و یک نقره هم در گوانگژو کسب کرده و حالا هم یکی از امیدهای کسب مدال طلا است. هر چند که در این دوره واقعاً با شرایط سختی به بازی‌ها رفته و اصلاً مشخص نیست که مسئولان چه اصراری به حضور ساره در این بازی‌ها داشتند. او سه ماه پیش صاحب فرزند شد و در چنین شرایطی اعزام او به هانگژو عجیب است. طبیعی است که او در ماه‌های اخیر نتوانسته تمریناتش را مثل گذشته انجام بدهد اما مسئولان او را در تیم قرار دادند و قرار شد که پرچمدار کاروان هم باشد. این موضوع حالا نگرانی خودش را هم در پی دارد: «نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. شاید فرزندم کاروان را به هم بریزد یا شاید هم اتفاقات دیگری رخ بدهد.»
  حضور در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی و کسب طلایی دیگر.
کار بسیار سختی است. چرا که در ماه‌های اخیر شرایط سختی را تجربه کردم. حالا هم که خانوادگی به این بازی‌ها آمدیم. هم همسرم در کنارم است و هم فرزندم و این شرایطی است که تا به حال تجربه نکرده بودم.
 چه حسی دارید؟
حس عجیبی دارم. هم خوشحالم که همراه تیم هستم و هم خوشحالم که فرزندم کنارم است. فرزندم سه ماهه است اما همین هم یک حس ترس به من وارد می‌کند و کمی استرس دارم و نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.
 ولی با این‌حال این شرایط را پذیرفتید.
اصلاً قرار نبود به این دوره از بازی‌ها بیایم. فرزندم سه ماه پیش به دنیا آمد و طبیعی بود که با مشکلاتی روبه‌رو بودم اما با لطف و نظر مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش همراه تیم آمدم و قرار شد که پرچمدار کاروان هم باشم. حالا نمی‌دانم که در این مسافت طولانی که طی کردم چه اتفاقی رخ می‌دهد. شاید بچه‌ام کاروان را به هم بریزد و شاید هم به کاوران کمک کند اما هر چه هست شرایطی عجیب است که تا به حال تجربه نکردم و نمی‌توانم بگویم که چه چیزی در انتظارم است.
 با این‌حال همه عادت کردند به طلای شما در این ‌بازی‌ها و در این دوره هم منتظر هستند که دو مدال طلا کسب کنید.
این چهارمین حضورم در بازی‌های آسیایی است اما هیچ وقت چنین وضعیتی را نداشتم. امیدوارم کارها خوب پیش برود و بتوانم همانند جاکارتا و اینچئون در این دوره هم مدال طلا بگیرم.

ZOOM
اصلاً قرار نبود به این دوره از بازی‌ها بیایم. فرزندم سه ماه پیش به دنیا آمد و طبیعی بود که با مشکلاتی روبه‌رو بودم اما با لطف و نظر مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش همراه تیم آمدم و قرار شد که پرچمدار کاروان هم باشم. حالا نمی‌دانم که در این مسافت طولانی که طی کردم چه اتفاقی رخ می‌دهد. شاید بچه‌ام کاروان را به هم بریزد و شاید هم به کاروان کمک کند

جستجو
آرشیو تاریخی