مهمدی و یزدی به کشتی فرنگی امیدهای جهان می‌روند

تیم تغییر کرد اما آلبانی ویزا نداد

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی امیدهای جهان از ۱ تا ۷ آبان در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می‌شود و تیم‌های ملی کشتی زیر ۲۳ سال ایران نیز در انتظار صدور روادید برای حضور در این رقابت‌ها هستند.
 این تیم باید امروز پنجشنبه راهی تیرانا شود اما ویزا صادر نشده و مشخص هم نیست که صادر شود.
 با این‌حال کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی دو روز قبل از اعزام تصمیم قبلی خود را درباره ترکیب تیم ملی تغییر داد و حسن رنگرز که مدعی شده بود که کشتی‌گیر سرباز تیم ملی است و هر جا که کادرفنی بخواهد باید کشتی بگیرد، حالا تصمیم خود را تغییر داده و از علیرضا مهمدی در وزن 87 کیلوگرم استفاده کرده است.
در وزن 82 کیلوگرم هم مشخص نبود که روی چه حسابی علیرضا مهمدی را دعوت کرده بودند که حالا نظر خود را تغییر دادند و به جای او یاسین یزدی که مدال جوانان جهان را کسب کرده بود، انتخاب کردند.
این تغییر و تحول در حالی رخ داده که مهمدی بعد از حضور در جهانی بزرگسالان حالا باید در جهانی امیدها به میدان برود اما در وزن 87 کیلوگرم.
نکته مهم در این وزن خط خوردن ابوالفضل چوپانی است که پیش از این قرار بود در وزن 87 کیلوگرم به تیرانا برود.
البته اینها همه به شرطی است که آلبانی امروز ویزا را صادر کند. در ترکیب جدید تیم ملی کشتی زیر 23 ساله‌ها در وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی احدی، در وزن۶۰ کیلوگرم امید آرامی، در وزن۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی، در وزن ۶۷ کیلوگرم سیددانیال سهرابی، در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی، در وزن ۷۷ کیلوگرم محمد ناقوسی، در وزن ۸۲ کیلوگرم یاسین یزدی، در وزن ۸۷ کیلوگرم علیرضا مهمدی، در وزن۹۷ کیلوگرم وحید دادخواه و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی هم حضور دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی