خبر

حضور سخنگوی دولت در اردوی تیم جودو نابینایان و کم‌بینایان
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت روز گذشته با حضور در محل برگزاری تمرینات تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان، از اردوی این تیم در آستانه اعزام به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو بازدید کرد.
 کاروان کشورمان با نام «فرزندان ایران» در دو گروه، امشب و چهارشنبه راهی شهر هانگژو می‌شود تا در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی شرکت کند.

سرپرست جدید کمیته ساحلی معارفه شد
جلسه معارفه غلامرضا بحریه، سرپرست جدید کمیته ساحلی ظهر دیروز (دوشنبه 24 مهر) با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.
وحید مرادی نایب رئیس، میلاد تقوی مشاور اجرایی، مهدی اسلامی خزانه‌دار، محسن ترابی سرپرست دبیری، منوچهر پورحسن سرپرست کمیته داوران، امیرحسین منظمی عضو هیأت رئیسه و حسن بازدرهوا و امیرحسین صادقی، رؤسای هیأت‌های والیبال استان‌های بوشهر و سمنان از دیگر شرکت‌کنندگان در نشست معارفه بحریه به عنوان سرپرست جدید کمیته ساحلی بودند.
محمدرضا داورزنی در این نشست با تشکر از زحمات توفیق کابلی در این پست، افزود:
«برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر در والیبال ساحلی و ایجاد جریان خون جدیدی در این رشته ورزشی سرپرست کمیته را تغییر دادیم و خوشبختانه سرپرست جدید مورد تأیید خانواده والیبال ساحلی است.»
وی با تأکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت والیبال ساحلی در آینده تصریح کرد: «تأمین معیشت ساحلی بازان، برگزاری جام‌های مستر، نگاه جهانی و المپیکی با تخصص گرایی به این رشته ورزشی از جمله اولویت‌های کاری فدراسیون برای والیبال ساحلی است.»
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به سواحل گسترده کشور، گفت: «پتانسیل بسیار زیادی در این رشته ورزشی داریم و باید ساحلی رو به موضوعی تبدیل کنیم که بتوانیم از ظرفیت دو مدال ساحلی استفاده کنیم، زیرا شانس بیشتری برای کسب مدال دارد. با برنامه‌ریزی خوب می‌توان به ساحلی امیدوار بود به شرطی که از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.»
وی با تأکید بر اینکه برای اجرایی کردن برنامه‌ها و ادامه حرکت والیبال بر اساس استراتژی فدراسیون نمی‌توانیم معطل برگزاری انتخابات شویم، گفت: «تا زمانی که من به عنوان رئیس فدراسیون هستم برای والیبال کار و تلاش می‌کنم که هیچ جریانی به والیبال آسیب نرساند و طبق برنامه پیش برویم. بنابراین در تمامی بخش‌ها با تمام قدرت تا روز آخر پیش خواهیم رفت.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی