اماکن ورزشی تهران 26 مهر رایگان است

جوادی: ورزشگاه تختی نیم فصل دوم آماده است

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت هفته تربیت بدنی در جمع خبرنگاران حاضر شد.
او در این جلسه از برنامه‌های استان تهران به مناسبت این هفته خبر داد و همچنین اعلام کرد ورزشگاه تختی نیم فصل دوم در کنار ورزشگاه آزادی آماده خدمت‌رسانی به تیم‌های لیگ برتر فوتبال است.
او درباره برنامه‌های اداره کل ورزش استان تهران به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت: «از همین‌جا از عموم تهرانیان عزیز دعوت به عمل می‌آورم که پنجشنبه 27 مهر ساعت 15 به اجتماع ورزشی واقع در استادیوم آزادی تشریف بیاورند.
در هفته تربیت‌بدنی برنامه متنوعی را در ادارات شهر تهران تدارک دیده‌ایم؛ پیاده‌روی‌های خانوادگی، ورزش‌های همگانی. یک خبر خوب هم دارم که  در روز 26 مهر که مصادف با روز تربیت‌بدنی است، تمامی اماکن ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران رایگان خواهد بود و تهرانیان در هر جای استان و شهرستان‌های اطراف می‌توانند به صورت رایگان از خدمات ورزشی، چه استخر و چه سالن‌های ورزشی استفاده کنند.»
جوادی زمان آماده شدن ورزشگاه تختی را نیم فصل دوم اعلام کرد: «ورزشگاه تختی نیم فصل دوم آماده شده و به کمک ورزشگاه آزادی می‌آید تا تیم‌های تهرانی بتوانند از آن استفاده کنند. خبرها و گزارش‌هایی که این‌طرف و آن‌طرف منتشر می‌شود را باور نکنید. تختی در سالیان قبل مورد بی‌مهری قرار گرفت، سیستم صوتی و نوری و همچنین تأمین آب و تأسیسات و لایه‌های زیرسازی زمین فوتبال آن مشکلات اساسی داشت. بنابراین مجبور شدیم تمام لایه‌های زمین فوتبال را برداشت و مجدداً به صورت اصولی خاک‌ ریزی کنیم. کارهای بسیار طاقت‌فرسا و بزرگی در حال انجام است که هر کدام با سیستم مدیریت قبلی باید چند ده سال طول می‌کشید اما ما در این 18 ماه انجام دادیم. در مورد ورزشگاه شهر قدس هم مذاکراتی انجام شده و اعتبار خوبی برای این ورزشگاه در نظر گرفته شده است. در حال حاضر چمن این ورزشگاه در حال کاشت است و فکر می‌کنم در انتهای فرایند هم قرار دارد تا این ورزشگاه هم در مدار خدمات‌دهی به مسابقات لیگ قرار گیرد.»
او درباره افول کشتی تهران در این سال‌ها و برنامه‌ها برای بازگشت به روزهای اوج گفت: «سال‌های قبل کشتی تهران با افول مواجه شد. مربیان سازنده و بزرگی از کشتی تهران قهر کردند و هیچ‌وقت جریان وفاق شکل نگرفت اما الان همه اهالی کشتی تهران یکدل شده‌اند تا کشتی پایتخت به روزهای اوج بازگردد. در المپیاد استعدادهای برتر، استان تهران قهرمان کشتی شد و نمایندگان پایتخت در چند وزن نمایندگان مازندران را شکست دادند. اگر این روند ادامه داشته باشد، کشتی تهران به روزهای اوج خود برمی‌گردد.»
 جوادی امیدوار است که با حضور ماجدی معضلات هیأت فوتبال تهران برطرف شود: «به نظرم رأی مجمع، رأی فوتبالی و رأی به این رشته بود. مزیت ماجدی نسبت به سایر نامزدهای ریاست، جامع‌تر بود و او می‌تواند به فوتبال تهران کمک بیشتری کند. البته باید مواردی همچون ساماندهی مدارس فوتبال، رسیدگی به پیشکسوتان، بحث استعدادیابی و... مورد توجه قرار بگیرد. از طرفی ما در تهران داور نداریم؛ همگی یا رفته‌اند یا بازنشسته شده‌اند یا در حال بازنشستگی هستند و فقط عرب‌براقی مانده است. یکی دیگر از مطالبات ما، بحث ارزان‌سازی و مقاومت در بحث خروج امتیاز تیم‌های تهرانی به خارج از پایتخت بود. فکر می‌کنم با حضور ماجدی این معضلات و مشکلات برطرف می‌شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی