خبر

پاداش برد برای کدام پرسپولیسی‌ها اهمیت دارد؟
در حالی که این فصل اعضای تیم پرسپولیس فقط برای یکی از بردهایشان پاداش گرفته‌اند به خاطر ایراد نهادهای نظارتی بحث لغو کلی این پاداش‌ها هم شنیده می‌شود. برای بازیکنان این پاداش‌ها اهمیت زیادی دارد اما برای اعضای دور و بر تیم شامل تدارکاتچی‌ها، ماساژورها و اعضای رسانه‌ای اهمیت بسیاری دارد چرا که وقتی درصدی از رقم قراردادها پرداخت می‌شود با توجه به رقم قرارداد ناچیز آنها آن درصد کوچک، رقم بسیار کمی می‌شود و این رقم ناچیز بعضاً در فاصله دو تا سه ماهه پرداخت می‌شود؛ پس در این فاصله پاداش‌های برد که به همه اعضا پرداخت می‌شود آنها را نجات می‌دهد. در چنین شرایطی حالا که بحث حذف پاداش‌ها پیش آمده اعضای دور و بر تیم بیشتر از بازیکنان ناراحتند، چرا که اگر اینگونه شود دریافتی‌های آنها هر دو سه ماه یک بار خواهد بود و به مشکل برخواهند خورد.


زمین کاظمی هم برای مسابقه رسمی آماده نیست
چمن ورزشگاه شهید کاظمی به طریق ویژه‌ای نگهداری و بازیابی می‌شود. به گفته پیمانکار این چمن از طریق تغذیه سلولی یا ونتوری‌ها یک قطعه را در سیستم آبیاری سلولی چمن توسط کارشناس‌های آن سیستم قرار می‌دهند و محلول‌ها از طریق آبیاری باعث می‌شود تا شرایط چمن به روز باشد. این یک پروسه علمی کاربردی است که پروتئین‌های گیاهی را به زمین تزریق می‌کند تا پروسه رشد چمن از چند روز به 8 تا 10 ساعت کاهش پیدا کند. وقتی محلول جذب می‌شود، گیاه رشد می‌کند و فقط در این شرایط می‌توان به طور مداوم زمین چمن مناسبی داشت. وی با ادعای اینکه الان در همه جا صحبت از زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی است چون در 9 روز 5 مسابقه دوستانه در آن برگزار شده در پاسخ به این سول که آیا این چمن قابلیت میزبانی از مسابقات رسمی پرسپولیس در لیگ برتر را دارد یا نه گفته: «از نظر چمن مشکلی نداریم اما وقتی در یک زمین در طول هفته تمرینات تیم به صورت مداوم و هر روزه برگزار می‌شود نباید توقع زمین صددرصدی را داشته باشید.»
 

دو رأی کمیته استیناف علیه پرسپولیس
با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از مهدی حق تعالی (مدیر برنامه) کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده نسبت به دعوی خواهان قرار رد صادر کرد. همچنین در پرونده دیگر شکایت باشگاه پرسپولیس از آریا برزگر (بازیکن سابق پرسپولیس) کمیته وضعیت، نسبت به دعوی خواهان قرار رد صادر کرد.
گفتنی است حق تعالی مدیر برنامه آریا برزگر بوده یعنی غیر از شکایت این بازیکن، شکایت مدیربرنامه‌هایش علیه پرسپولیس هم به ثمر نشسته است و حتی پرسپولیس با بردن حکم کمیته انضباطی به استیناف نیز نتوانسته از زیر بار این حکم فرار کند.
گفتنی است آریا برزگر در دوره سرمربیگری گابریل کالدرون به پرسپولیس آمد اما بعد از حدود یک تا یک سال و نیم کار کردن زیر نظر یحیی گل‌محمدی بدون حضور در یک مسابقه رسمی از پرسپولیس رفت و حالا شکایتش هم به نتیجه انجامیده است.

جستجو
آرشیو تاریخی