شاه‌محمدی: در بحث یحیی و درویش، مدیرعامل مقصر است


مسعود قراگزلو
روزنامه نگار
جمشید شاه‌محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس در اختلافی که بین سرمربی پرسپولیس با مدیریت پیش آمده بود بیشتر حق را به یحیی می‌دهد با این وجود معتقد است در نهایت دود همه این اختلافات به چشم هواداران رفته و تیم از این بابت به شدت متضرر خواهد شد.
 در حاشیه اخیر  شما مدیرعامل تیم را مقصر می‌دانید یا یحیی ؟
بله به نظرم مدیرعامل تیم مشکل دارد و مقصر است. سیستم اداره باشگاه خراب است و با چالش‌های زیادی مواجه است.
 نکته عجیب توافق با مهاجمی جدید برای پرسپولیس است که با او توافق 500 هزار دلاری بدون نظر یحیی انجام داده‌اند؟
روش باشگاه صد درصد غلط بوده و در هیچ تیمی مدیر باشگاه بدون نظر سرمربی بازیکن جدید جذب نمی‌کند. باشگاه هم احتمالاً با این بازیکن دچار مشکل می‌شود.
 اعتصاب‌ها هم در نهایت بر روی آمادگی و شرایط فنی تیم تأثیر بدی خواهد داشت!
قطعاً به تیم لطمه خواهد زد و تیم را به دلایل فنی و بدنی با مشکلات بیشتری مواجه خواهد ساخت مگر اینکه ریشه‌ای مشکلات حل شود و دوباره وعده‌های واهی و باری به هر جهت داده نشود.
 گفته می‌شود نبیل شرایط فنی خوبی ندارد . با این شرایط، زمان مشکل این بازیکن را حل خواهد کرد؟
متأسفانه مجبوریم این بازیکن را تحمل کنیم و خدا کند واقعاً به لحاظ فنی چیزی در چنته داشته باشد وگرنه مشکلاتمان در خط حمله باز هم ادامه خواهد داشت و چیزی از آن کم نخواهد شد.
 دلیل آسیب دیدگی بازیکنی مانند یاسین سلمانی چیست، بازیکنی که مقابل الدحیل عالی بود اما در بازی بعدی در ورزشگاه آزادی با پارگی رباط صلیبی مواجه شد؟
خستگی زیاد و نوع متفاوت چمن آزادی با چمن قطر موجب این آسیب دیدگی‌های زیاد است مثل اینکه یک شناگر در استخر شنا کند و بعد هم در دریا شنا کند که در این بین حتماً شنا در استخر راحت‌تر است و شناگر با مشکلات کمتری مواجه می‌شود.
 با شرایطی که برای پرسپولیس پیش آمده برای بازی‌های آسیایی این تیم و بازی‌اش مقابل پیکان خوشبین هستید؟
به نظرم پرسپولیس و استقلال را ضعیف و سپاهان را قوی کرده‌اند. با این شرایط کار برای پرسپولیس خیلی سخت شده مگر اینکه مدیرعامل تیم مشکل بازیکنان را حل کرده و پول بازیکنان را هر چه زودتر بدهد در غیر این صورت مشکلات پرسپولیس تبدیل به بحران خواهد شد.
 بازگشت یحیی به تمرینات به نظر چراغ سبزی برای حل مشکلات بوده!
امیدوارم اینگونه باشد چون این وقفه‌ها واقعاً به تیم لطمه زده و حاشیه‌هایی به وجود می‌آورد که تیم را از مسیر اصلی خودش خارج می‌سازد به همین دلیل امیدوارم بازگشت یحیی پایان مشکلات بزرگ باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی