صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و هجده - ۲۰ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هجده - ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

انتقال به روسونری در تابستان 2024 ؟
میلان طارمی را می‌خواهد اما مجانی

بحث انتقال طارمی به میلان دوباره داغ شده و روسونری امیدوار است بتواند مهاجم پورتو را در پایان قراردادش - تابستان 2024- جذب کند. نشریه «کوریره دلو اسپورت» در این باره نوشت: «طارمی در نقل و انتقالات تابستان تا یک قدمی میلان پیش رفت اما در لحظات آخر طرفین به نتیجه نرسیدند. اما میلان با علم به اینکه قرارداد طارمی سال آینده به پایان می‌رسد ترجیح می‌دهد برای جذب ملی‌پوش ایرانی در همان روزهای تابستان اقدام کند و برای رضایت‌نامه مبلغی به پورتو پرداخت نکند. هرچند ممکن است با ریسک رقابت با دیگر مشتریان طارمی مواجه شود. به خصوص اینکه اینزاگی در تیم اینترمیلان هم خواستار طارمی شده است.»


هواداران وایله حرف سعید را گوش دادند
گل، تشویق و پیروزی با عزت

سعید عزت‌اللهی بعد از اینکه قراردادش را تا پایان فصل تمدید کرد، به ترکیب وایله اضافه شد و توانست در تحول نتایج این تیم نقشی ویژه و مهم ایفا کند. وایله این هفته در حالی موفق به کسب سه امتیاز حساس در سوپرلیگ دانمارک شد که سعید عزت‌اللهی ستاره این تیم بود و به عنوان بهترین بازیکن زمین، در تیم هفته لیگ برتر دانمارک نیز حضور داشت. او در حالی برای پیروزی تیمش نقش‌آفرینی کرد که 3 موقعیت نیز برای سایر بازیکنان ساخت و یک گل هم به ثمر رساند. گل او در دقیقه 41 و روی یک ضربه کرنر با پشت سر توپ را به گوشه مخالف دروازه ویدوره فرستاد تا آغازگر کامبک وایله بعد از دریافت یک گل شود.
نکته جالب اینکه عزت‌اللهی خوشحالی جالبی هم داشت و در حالی که دست خود را روی گوش‌هایش گذاشته بود، از هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی وایله خواست تا بیشتر این تیم را تشویق کنند. این خوشحالی جنجالی واکنش هواداران را به دنبال داشت و آنها در دقایق باقیمانده نیمه اول به شدت تیم وایله را مورد حمایت خود قرار دادند تا اینکه در وقت‌های اضافه وایله گل دوم را هم به ثمر رساند. هافبک دفاعی شماره شش تیم ملی حالا با این گل و روحیه مطلوب پا به اردوی تیم ملی می‌گذارد و امیدوار است دوباره در ترکیب اصلی تیم امیر قلعه‌نویی قرار بگیرد.


نقره‌داغ اسپورتینگ به خاطر طارمی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال درخصوص پرونده اظهارات توهین‌آمیز اسطوره سابق اسپورتینگ درباره مهدی طارمی، رأی خود را صادر کرد که منجر به جریمه مالی برای این باشگاه پرتغالی شد. این جلسه در واکنش به اظهارات کارلوس خاویر، بازیکن سابق اسپورتینگ در کانال رسمی این باشگاه تشکیل شد؛ جایی که خاویر با اشاره به طارمی، به او اهانت کرد. بر اساس حکمی که از سوی کمیته انضباطی پرتغال منتشر شده، تخلف مورد نظر مربوط به ماده 112 آیین‌نامه انضباطی سازمان لیگ است که با جریمه نقدی 15 هزار و 300 یورویی (نزدیک به 850 میلیون تومان) خاتمه یافته است.

جستجو
آرشیو تاریخی