صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و هفده - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفده - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خدادادی: اسمم در مراسم قهرمانی اعلام شد، روحم آنجا بود

آقا یحیی مرتب پیگیر وضعیتم بودند

ناصر قراگزلو
خبرنگار

علیرضا خدادادی مهاجم جوان پرسپولیس که یحیی روی او و توانایی‌هایش برای خط حمله پرسپولیس خیلی حساب کرده بود زمستان فصل قبل دچار مصدومیت شدید شد و با پارگی رباط صلیبی مواجه شد تا در شرایطی که بسیار آماده بود فصل را از دست بدهد. مهاجمی که بالاخره در روزی که پرسپولیس به مصاف گل گهر رفت مورد عمل جراحی قرار گرفت. به همین دلیل با مهاجم خوش‌آتیه پرسپولیس به گفت‌وگو نشستیم.
 چرا دیر عمل کردی؟
بالاخره منتظر برنامه‌ریزی باشگاه بودم تا این امر مهیا شود اما هر چه بود با پیگیری باشگاه روز یکشنبه زیر نظر دکتر رازی در بیمارستان آتیه تهران تحت عمل جراحی قرار گرفتم.
 جالب است در روزی عمل جراحی انجام دادی که تیمت هم بازی داشت و جشن سه‌گانه گرفت؟
افسوس که خوردم اما بالاخره قسمت من این بود و آسیب‌دیدگی ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. شنیدم اسم من هم در ورزشگاه جزو تیم اعلام شد. در واقع روحم در ورزشگاه بود و خودم در بیمارستان اما همین که هواداران و بازیکنان جشن گرفتند و موجب خوشحالی طرفداران شدند برای من هم یک دنیا ارزش دارد.
 از پرسپولیسی‌ها چه کسانی با تو در تماس بوده و پیگیر وضعیتت بودند؟
آقا یحیی چند بار با من تماس گرفتند و پیگیر وضعیتم بودند. جدا از ایشان آقای خانبان و امید عالیشاه و مرتضی پورعلی‌گنجی و امید عالیشاه به من زنگ زدند که دست همگی‌شان درد نکند.
 مدیرعامل تیم هم به ملاقاتت آمد؟
بله ایشان لطف کردند و به ملاقاتم آمدند و صحبت‌های خوب و پرروحیه‌ای با من داشتند و ابراز امیدواری کردند که زودتر برگردم و به تیم کمک کنم.
 مشخص شده روند پیگیری مراقبت‌های پزشکی بعد از عمل جراحی‌ات  چگونه خواهد بود؟
فعلاً منتظرم چند روزی بگذرد تا از بیمارستان مرخص شوم و در این رابطه حتماً جراح معالجم با هماهنگی باشگاه و پزشک تیم برنامه مرا اعلام خواهد کرد و من هم این برنامه را اجرا خواهم کرد.
 شرایط پرسپولیس را در آسیا و لیگ چگونه ارزیابی می‌کنی؟
پرسپولیس در مقابل الدحیل جبران مافات کرد و نشان داد که بهترین تیم است و از بهترین بازیکنان و کادر فنی بهره می‌برد. من که به صعود پرسپولیس خیلی خوشبینم و معتقدم که پرسپولیس از گروهش صعود خواهد کرد. فقط در این راه از هوادارانمان می‌خواهم در بازی بعدی مقابل تیم تاجیکستانی هم در ورزشگاه حاضر شوند و از تیم حمایت کنند چون حضور آنها بیشترین روحیه را به تیم می‌دهد.
 برای لیگ برتر چه وضعیتی را برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنی؟
خدا را شکر که پرسپولیس با پیروزی مقابل گل‌گهر به صدر برگشت و با بازی کمتر این عنوان را دوباره تصاحب کرد که این قبل از تعطیلات بسیار مهم بود. ان‌شاءالله بعد از تعطیلات هم پرسپولیس با برد مقابل پیکان استارت خواهد زد تا کماکان در صدر بماند و این را هم تا پایان فصل حفظ کند و از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.
 بد زمانی مصدوم شدی چون پرسپولیس به شدت دچار کمبود مهاجم بود؟
بالاخره برای من شرایط اینگونه رقم خورد اما حتماً تلاش می‌کنم خودم را خیلی آماده و به بهترین شکل ممکن دوران نقاهت بعد از عمل جراحی‌ام را سپری کنم.
 در مورد شهاب زاهدی که بعد از مدت‌ها پایش به گلزنی باز شد چه نظری داری؟
شهاب تحت فشار بود و با گلزنی حتماً از این فشار کاسته خواهد شد. امیدوارم گلزنی او که حالا روحیه بهتری پیدا کرده ادامه پیدا کند و به گلزنی‌اش ادامه دهد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی