صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و هفده - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفده - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

تقدیر از فاکتی در غیاب یحیی
عصر دوشنبه در حاشیه بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل تیم جدیداً احیا شده شاهین از رضا وطنخواه مدافع چپ نامدار سابق پرسپولیس، شاهین و تیم ملی ایران که در زمان بازی لقب فاکتی - بازیکن قدیمی تیم ملی ایتالیا را دریافت کرده بود- تقدیر به عمل آمد. در ورزشگاه شهید کاظمی و مصاف با پیشکسوتانی که در قالب میهمان یا مربیان تیم‌های حریف به این ورزشگاه می‌آیند با اهدای پیراهن پرسپولیس از ایشان تقدیر می‌شود که این اتفاق در مورد رضا وطنخواه هم رخ داد. در غیاب یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی و سیدجلال حسینی این لباس را به وطنخواه تقدیم کرده و به نوعی از این بازیکن تاریخ‌ساز پرسپولیس که در قهرمانی‌های جام تخت جمشید و آن تیم رویایی دهه 50 یکی از ارکان تیم به حساب می‌آمد، تقدیر کردند.


پرسپولیس دنبال شکایت از نوازی
محمد نوازی مربی تیم استقلال در صفحه اینستاگرامش به ماجرای گل مردود شده گل‌گهر واکنش نشان داد اما این واکنش برای این مربی تبعات خواهد داشت. نوازی در صفحه شخصی خود با انتشار یک استوری نوشت «7 امتیاز مفت‌بری!» تا به این شکل به برد پرسپولیس مقابل گل‌گهر واکنش نشان دهد اما حالا باشگاه پرسپولیس قصد پیگیری قانونی در این زمینه را دارد. در این باره گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس قصد دارد از مربی استقلال بابت انتشار این استوری شکایت کند تا ماجرای دیدار سرخ‌پوشان مقابل گل‌گهر سیرجان ادامه داشته باشد.


چرا برای یاسین اکونومی گرفتند؟
فردی که ظاهراً مدیربرنامه یاسین سلمانی است در پستی اینستاگرامی نوشته: قبل از مصدومیت هشدار دادیم این همه مسافرت طولانی به هانگژو، دوحه و تهران در کمتر از ده روز خطر مصدومیت را افرایش می‌دهد. حالا چرا بلیت اکونومی؟ فرق بلیت بیزینس کلاس با اکونومی برای سه ملی‌پوش چقدر می‌شد؟ وقفه‌های مکرر در لیگ و زمین خراب و بازی در هوای کاملاً متفاوت هانگژو و تغییرات مکرر آب و هوایی را هم به این عوامل اضافه کنید.

 

جستجو
آرشیو تاریخی