کتابفروش: هدف از برگزاری جشنواره روز جهانی اسکواش، همگانی‌تر کردن این رشته است

علی کتابفروش، دبیر فدراسیون اسکواش در گفت‌وگو با ایران ورزشی خبر از برگزاری جشنواره روز جهانی اسکواش داد: «روز جهانی اسکواش در روزهای بیستم و بیست و یکم مهر در سراسر کشور برگزار می‌شود. 24  استان برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کردند. این استان‌ها بخشی از فضاهای عمومی شهر همچون پارک‌های عمومی را به برگزاری جشنواره روز جهانی اسکواش اختصاص دادند.»
وی گفت: هدف از برگزاری جشنواره، توسعه همگانی این رشته در سطح کشور است. فدراسیون اسکواش برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره تجهیزات تخصصی رشته را تهیه و برای استان‌ها ارسال کرده است.
دبیر فدراسیون اسکواش گفت: در حاشیه جشنواره مسابقاتی همچون نقاشی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفتیم و جوایزی هم در نظر داریم. در این جشنواره از کورت‌های پرتابل استفاده می‌شود تا مردم با رشته جذاب اسکواش آشنایی بیشتری پیدا کنند.
کتابفروش در پایان گفت: از ملی‌پوشان و پیشکسوتان اسکواش هم دعوت کرده‌ایم تا در این جشنواره شرکت کنند. هدف فدراسیون اسکواش توسعه این رشته هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی است و در این مسیر استان‌هایمان نقش زیادی دارند.
بر همین اساس جشنواره روز جهانی اسکواش هم با همکاری همه استان‌ها انجام خواهد گرفت و امیدوارم نتایج خوبی همراه داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی