صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

فقط سه پرسپولیسی دعوت شدند
چهار مصدوم دور از تیم ملی!
با اعلام فهرست تیم ملی برای بازی‌های تورنمنت اردن مشخص شد که تنها سه بازیکن از پرسپولیس در این اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت. مصدومیت مهدی ترابی و وحید امیری باعث شد این دو بازیکن این بار به تیم ملی دعوت نشوند. همچنین مصدومیت میلاد سرلک در بازی گل‌گهر هم باعث شد تا او نیز این اردوی تیم ملی را از دست بدهد. در عین حال گفته می‌شد احتمال دعوت از یاسین سلمانی هم برای این بازی وجود دارد که او هم مصدوم شد و شانس حضور در تیم ملی را از دست داد. سلمانی که بعد از آسیب‌دیدگی راهی بیمارستان شده بود، دیروز با در دست داشتن ام‌آرآی خود در کمپ تیم ملی حضور یافت تا بدین ترتیب لیست ملی‌پوشان پرسپولیس سه نفره باشد. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان سه بازیکنی هستند که از دیروز به اردوی تیم ملی رفتند و البته دیروز فقط ریکاوری کردند.
 

زمان نامشخص بازگشت امیری و ترابی
مهدی ترابی و وحید امیری دو بازیکن مصدوم پرسپولیس دیدار با گل‌گهر را از دست دادند و البته با اینکه در لیست این مسابقه نبودند در ورزشگاه حاضر شدند و در جشن قهرمانی سوپرجام شرکت کردند. با این حال هنوز هیچ زمانی برای بازگشت قطعی آنها به میدان اعلام نشده است. پرسپولیس 27 مهرماه باید مقابل پیکان بازی کند و هنوز مشخص نیست این دو بازیکن که به تیم ملی دعوت نشده‌اند به آن مسابقه خواهند رسید یا نه. جالب اینکه هر دو بازیکن در مصاحبه‌های خود چیزی درباره زمان بازگشت شان اعلام نکردند و گفتند مشغول تمرین هستند و نیاز به زمان دارند.


گله پرسپولیسی‌ها: چرا تاج نبود؟
جشن قهرمانی سوپرجام پرسپولیس در حالی برگزار شد که هیچ مسئولی از فدراسیون فوتبال در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس حاضر نبود. این مسأله البته مورد اعتراض رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و او در مصاحبه‌اش به این مسأله کنایه زد. همچنین حسین کلانی پیشکسوت نامدار پرسپولیس هم که در جایگاه ویژه حضور داشت و این بازی را از نزدیک دید از غیبت مسئولان فدراسیون در این مراسم انتقاد کرد. جشن قهرمانی در حالی برگزار شد که تعدادی از پیشکسوتان و یکی دو مدیر سازمان لیگ در این مراسم شرکت کردند و جام را هم علی پروین به کاپیتان پرسپولیس داد.
 

روی عمری پنالتی شد یا نه؟
دقایقی پس از صحنه جنجالی دیدار پرسپولیس و گل‌گهر و اعتراض شدید بازیکنان تیم میهمان به عدم اعلام گل به‌سود تیم‌شان، محمد عمری در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد؛ اما در پی برخورد با علی‌اصغر عاشوی روی زمین افتاد. در این صحنه و در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، پیام حیدری خطا را به سود گل‌گهر اعلام کرد تا یک صحنه مشکوک و جنجالی دیگر هم در این مسابقه شکل بگیرد. محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر دو کارشناس داوری گفته‌اند این صحنه پنالتی بوده اما تورج حق‌وردی، بابک وسیله‌بر و محمدحسین ترابیان گفته‌اند پنالتی نبوده.

جستجو
آرشیو تاریخی