صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

پرسپولیس جوان‌های ناشناخته رو کرد

پاس گل نبیل مقابل تیم دسته سومی

در شرایطی که سه بازیکن پرسپولیس دیروز در اردوی تیم ملی حاضر بودند چهار مصدوم این تیم هم در تمرینات شرکت نکردند. سرخ‌ها در روز ریکاوری مطابق معمول یک بازی تدارکاتی انجام دادند. حریف تیم شاهین از لیگ دسته سوم بود که به عبارتی دسته سومی به حساب می‌آید. تیمی که توسط بزرگان نامداری مثل رضا وطنخواه و حسین کلانی در حال احیاست و می‌خواهد کارش را دوباره شروع کند. این تیم در حال انجام بازی‌های تدارکاتی است و با انجام قرعه‌کشی لیگ دسته سوم حریفانش در این رده را شناخته است.
پرسپولیس دیروز آنقدر بازیکن کم داشت که تقریباً با ترکیبی از بازیکنان جوان قبلی و تازه‌وارد به میدان رفت و برخی از آنها را برای اولین بار در زمین ورزشگاه شهید کاظمی می‌دیدیم. در واقع با توجه به اینکه بازیکنان اصلی بازی گل‌گهر ریکاوری داشتند از بین نفرات ذخیره فقط نفراتی مثل گولسیانی، فرجی و هنانوف در ترکیب بودند و بقیه بازیکنان جوان تیم بزرگسالان و امید بودند که به میدان رفتند.
این بازی در دو زمان سی دقیقه‌ای برگزار شد و جالب اینکه شاهین قرمزپوش و پرسپولیس سفیدپوش بود. این بازی در نهایت با گل مرتضی صفری روی پاس گل نبیل باهویی با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مرتضی صفری از آن دست بازیکنانی بود که برای اولین بار برای تیم بزرگسالان بازی می‌کرد.
در حاشیه این بازی تدارکاتی از رضا وطنخواه مدافع چپ سابق پرسپولیس و یکی از اولین بازیکنان تاریخ باشگاه با اهدای پیراهن این باشگاه تقدیر شد.
جستجو
آرشیو تاریخی